Bilgi teknolojilerinin hızla geliştiği çağımızda kurumların varlıklarını sürdürebilmek için değişim içerisinde olduklarını görmekteyiz. Kamu kurumlarının da yapısal değişmelerinin yanında işgörenlerinin temini, gelişimi, performans değerlendirme uygulamaları, kısacası tüm insan kaynakları işlemlerinin çağın teknolojik gelişmelerine uyum sürecinde oldukları gözlenmektedir. İnsan kaynakları işlemlerinin bilgi sistemleri tabanına kayması ile insan kaynakları birimleri işlerini kolaylaştırmasının ve uygulamaların verimliliğini artırmasının yanı sıra çalışanların uygulamalara etkin katılımını sağlamakta, bu sayede çalışan tatmini de artmaktadır. Kamu kuruluşlarının şeffaflaştırılması yolunda önemli bir adım olarak görülmekte, toplam kalite açısından e-uygulamalar, hizmet sunumu kalitesiyle iç ve dış etkileşenlerin memnuniyetini de arttırmaktadır.
Bilgi teknolojilerinin hızla geliştiği çağımızda kurumların varlıklarını sürdürebilmek için değişim içerisinde olduklarını görmekteyiz. Kamu kurumlarının da yapısal değişmelerinin yanında işgörenlerinin temini, gelişimi, performans değerlendirme uygulamaları, kısacası tüm insan kaynakları işlemlerinin çağın teknolojik gelişmelerine uyum sürecinde oldukları gözlenmektedir. İnsan kaynakları işlemlerinin bilgi sistemleri tabanına kayması ile insan kaynakları birimleri işlerini kolaylaştırmasının ve uygulamaların verimliliğini artırmasının yanı sıra çalışanların uygulamalara etkin katılımını sağlamakta, bu sayede çalışan tatmini de artmaktadır. Kamu kuruluşlarının şeffaflaştırılması yolunda önemli bir adım olarak görülmekte, toplam kalite açısından e-uygulamalar, hizmet sunumu kalitesiyle iç ve dış etkileşenlerin memnuniyetini de arttırmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Gönderilme Tarihi | 12 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 9 Sayı: 9 |