Bu çalışmanın konusu, markanın korunmasıdır. Çalışmamızda marka kavramı, kapsamı ve sınırları konusuna değinilmektedir. Markanın tanımı, markanın kapsadığı durumlar, markanın doğurduğu haklar ve markanın tescili konularına temas edilmektedir. Son bölümde markanın korunması, korunmayı gerektiren haksız kullanma şekilleri, dava türleri ve koruma kapsamı dışında kalan haller ele alınmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Halkla İlişkiler |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Sayı: 4 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.