Ülkemizde çok sayıda arkeolojik eser bulunmakta ve bunların ortaya çıkarılması, korunması, gelecek nesillere aktarılması, dünyaya tanıtılması ve turizme kazandırılması gerekmektedir. Arkeolojik kazılar, kamu kaynaklarıyla yürütülmektedir. Ancak bu kaynaklar yetersiz olduğundan dolayı, özel işletmelerin sponsorluğuna ihtiyaç duyulmaktadır. Son yıllarda işletmeler de arkeolojik kazılara sponsorluk yapmaya başlamışlardır. Bu çalışmada kazılara sponsorluk yapan işletmelerin sponsorluk amaçları kurumsal, pazarlama, medya ve kişisel amaçlar şeklinde araştırılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 2010 Sayı: 22 |
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi