Bu çalışmada Türk eğitim sistemindeki yenileşmeleri etkileyebilecek unsurlar üzerinde durulmuştur. Yenileşme yapılacak “yapılarda”, çalışanların tamamını değişim girişimlerine katmak önemlidir. Çalışmada değişimlere karşı çıkanlar “dört köşe tekerlekler” olarak ele alınmış, yenileşmelerin uzun süreli ve verimli olabilmesi için tekerleklerin yuvarlak olması irdelenmiştir. Örgütteki yenileşmeler yuvarlak olan tekerlekler üzerinde olumlu giderken, değişimlerle ilgili her an, dört köşe tekerleklerin ortaya çıkabileceği ihtimali göz önünde bulundurulmalıdır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 15 |
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi