BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 10 Sayı: 19, 441 - 455, 01.06.2010

Öz

Marketing comes face to face with a new paradigm which is called as relational marketing.
Although the concept of relation marketing has been a rising as well as an interesting
subject in marketing theory and applications in recent years, its past in commercial life is
based on very ancients because of its main idea. Relation marketing has been assumed as a
method which results in positive feedbacks both for customers and marketers and which is
used in developing customer loyalty. In service sector, long-term and close relations with the
customer have a key importance for creating customer loyalty. In this research, the concept of
relation marketing will be evaluated in general terms within service sector.

HİZMET SEKTÖRÜNDE İLİŞKİ PAZARLAMASI

Yıl 2010, Cilt: 10 Sayı: 19, 441 - 455, 01.06.2010

Öz

Pazarlama ilişkisel pazarlama olarak adlandırılan yeni bir paradigmayla karşı karşıyadır. İlişki pazarlaması kavramı, son yıllarda pazarlama teori ve uygulamalarında yükselen aynı zamanda ilgi toplayan bir konu olmasına rağmen, dayandığı ana düşünce itibariyle ticari hayatta geçmişi çok eskilere dayanan bir kavramdır. İlişki pazarlaması; hem müşteriler hem de pazarlamacılar için olumlu getirilerle sonuçlanan ve müşteri sadakati geliştirmede kullanılan bir metot olarak benimsenmektedir. Hizmet sektöründe müşteriyle kurulan uzun dönemli, yakın ve birebir ilişkiler müşteri sadakati yaratma açısından kilit öneme sahiptir. Bu araştırmada ilişki pazarlaması kavramı hizmet sektörü kapsamında genel hatlarıyla değerlendirilecektir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA47DV82NA
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Şükran Karaca

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 10 Sayı: 19

Kaynak Göster

APA Karaca, Ş. (2010). HİZMET SEKTÖRÜNDE İLİŞKİ PAZARLAMASI. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 10(19), 441-455.

21126