BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 16, 441 - 460, 01.12.2009

Öz

Promotional activities are strengthened as the relationships between advertising, public
relations, personal selling and selling development activities are strengthened and increased
and these promotional activities become efficient. Tourism organization which are carrying
out a single promotional activity or a weighted promotional activity achieve less with respect
to the tourism organizations that are carrying out integrative or a variety of promotional activities.
Keeping the promotional activities abreast and getting the expected effects on the
consumers are among the objectives of tourism organizations. In this study the promotional
efforts of touristic organizations in bodrum touristic region are evaluated.

BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE TUTUNDURMA ÇABALARINA YÖNELİK BODRUM YÖRESİNDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 16, 441 - 460, 01.12.2009

Öz

Tutundurma çabaları reklâm, halkla ilişkiler, kişisel satış ve satış geliştirme faaliyetleri arasındaki bağın kuvvetlendirilmesiyle ve arttırılmasıyla etkili bir hale gelmektedir. Tutundurma çabalarından sadece birini kullanan ya da birine ağırlık veren turizm işletmeleri, tutundurma faaliyetlerini bir bütün olarak gören ve uygulayan ya da hepsini bir arada yürüten turizm işletmelerine nazaran daha az başarılı olurlar. Tutundurma çabalarının birlikte yürütülmesi ve turistik tüketici üzerinde beklenilen etkiyi göstermesi turizm işletmelerinin hedefleri arasında yer alır. Bu çalışmada da Bodrum ilçesinde turistik işletmelerinde tutundurma çabalarının değerlendirilmesi yapılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA67BK63RE
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mete Sezgin Bu kişi benim

Ruhan İri Bu kişi benim

Mehmet Emin İnal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2009
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Sezgin, M., İri, R., & İnal, M. E. (2009). BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE TUTUNDURMA ÇABALARINA YÖNELİK BODRUM YÖRESİNDE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 8(16), 441-460.