BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2008, Cilt: 8 Sayı: 15, 35 - 52, 01.06.2008

Öz

Growing importance of service sector have caused a lot of study in the literature. Quality
and customer satisfaction effect to increase profit, market share and development capacity.
Auditing firm is a service firm. So, in order to increase their profit, market share and
development capacity Audit firms must know and understand the audit service quality and
customer satisfaction.
The aim of this study is to determine the effect of the confirmation degree of audit standarts
to the percieved service quality and customer satisfaction.

DENETİM FİRMALARININ SUNDUKLARI BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETİNİN KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ

Yıl 2008, Cilt: 8 Sayı: 15, 35 - 52, 01.06.2008

Öz

Hizmet sektörünün günümüzde artan önemi, literatürde pek çok araştırma yapılmasına neden olmuştur. İşletmelerde karın, pazar payının ve gelişim kabiliyetinin artmasında kalite ve müşteri tatmini önemli ölçüde etkili olmaktadır. Denetim firmaları, müşterilerine hizmet sunan işletmelerdir. Bu bağlamda denetim firmaları karlılıklarını, pazar paylarını ve gelişme potansiyellerini arttırmak istiyorlarsa, sundukları bağımsız denetim hizmeti kalitesini ve müşteri tatmin düzeyini bilmek ve anlamak zorundadırlar. Bu çalışmanın amacı, denetim hizmetinin genel kabul görmüş denetim standartlarına uygunluk derecesinin algılanan denetim hizmet kalitesi ve müşteri tatmini üzerindeki etkisini belirlemektir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA93SP53TN
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Zeynep Türk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 8 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Türk, Z. (2008). DENETİM FİRMALARININ SUNDUKLARI BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETİNİN KALİTESİ VE MÜŞTERİ TATMİNİ. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 8(15), 35-52.

21126