Nowadays, the word of “quality” has widely usage in our language. The concepts of
quality, evaluation, development, reform and reconstruction are highly related to each
other.
Total quality understanding is prerequiseve condition for the permanent development
of life and working condition. Therefore, the context of this aprooach will be analyzed in
this paper.
The subject which showes that the trainer and instructer helping for the humanbeings
development. should have satisfactory qualifacitions has been given emphasize in this
paper. Enverionment, process, communication take important role for the students future
carrier and together with the development of educational instutuions
Quality quality management approach of total quality management
Bu gün dilimizde “kalite” sözcüğü oldukça yaygın olarak kullanılmaktadır. Kalite, değişim, gelişim, reform ve yeniden yapılanma kavramlar il yakından ilgilidir. Bu çalışmada çağdaş anlayışa göre düzey ve alan ayrımı yapmadan tüm çalışanların yaşamındaki sürekli gelişmi ve buna bağlı olarak iyi şartlarda yaşama ve çalışmanın gerekliliği olan toplam kalite yönetimi anlayışının içeriği üzerinde durulacaktır. Bir insanın gelişiminde yardımcı olacak eğitici ve öğretmeninde nitelikli olması üzerinde önemle durulmaktadır. İlerde çalışma hayatına atılacak olanların eğitiminde ve onlarla birlikte eğitim kurumlarının geliştirilmesinde, liderlik ve değişimin sağlanması için, ortam, süreç, iletişim sistemlerinin ve programın etkileşimi önemli bir rol oynamaktadır.
Diğer ID | JA66KK93ZA |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2001 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 1 Sayı: 1-2 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.