Atasoy, E. (2006). Çevre için eğitim. Çocuk-doğa etkileşimi. Ezgi Kitabevi.
Akıllı, M. ve Genç, M. (2015). Ortaokul öğrencilerinin çevre okuryazarlığı alt boyutlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Sakarya University Journal of Education, 5 (2), 81-97. https://dergipark.org.tr/en/pub/suje/issue/20639/220073 adresinden 01.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Erdoğan, M. ve Ok, A. (2011). An assessment of Turkish young pupils’ environmental literacy: A nationwide survey. International Journal of Science Education, 33(17), 2375–2406. https://doi.org/10.1080/09500693.2010.550653 adresinden 01.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Karr, P. (1990). The cake crusade. Sanctuary: The Journal of the Massachusett Audubon.
Kocalar, A.O. (2015). Ekoloji eğitiminde yeni sorun: Ekofobi, Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi Bildiriler Kitabı 21-23 Mayıs 2015 içinde (s. 596-605), Gazi Üniversitesi, Ankara.
Louv, R. (1990). Childhoods future. Boston: Houghton Mifflin.
Özdemir, O. (2016). Ekolojik okuryazarlık ve çevre eğitimi. Ankara: Pegem Akademi.
Peterson, B. (1993). Animal Allies. Orion.
Roth, C. E. (1992). Environmental Literacy: Its roots, evolution and directions in the 1990s. https://eric.ed.gov/?id=ED348235 adresinden 05.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Roth, C. E. (2002). A Questioning framework for shaping environmental literacy (US, Earthlore Associates & The Center for Environmental Education of Antioch New England Institute) http://www.antiochne.edu/anei/download/82_questioning.pdf adresinden 03.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Sobel, D. (2019). Ekofobiyi aşmak: Doğa eğitiminde kalbin yeri, (İ. U. Kelso, Çev.). İstanbul: Yeni İnsan.
Topçu, T. (2022). Faruk Duman’ın orman tasvirlerinde ekofobinin izleri, Folklor/Edebiyat, 28 (2)-110, 387-406. DOI: 10.22559/folklor.1895
Overcoming Ecophobia: The Place of the Heart in Nature Education
Atasoy, E. (2006). Çevre için eğitim. Çocuk-doğa etkileşimi. Ezgi Kitabevi.
Akıllı, M. ve Genç, M. (2015). Ortaokul öğrencilerinin çevre okuryazarlığı alt boyutlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Sakarya University Journal of Education, 5 (2), 81-97. https://dergipark.org.tr/en/pub/suje/issue/20639/220073 adresinden 01.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Erdoğan, M. ve Ok, A. (2011). An assessment of Turkish young pupils’ environmental literacy: A nationwide survey. International Journal of Science Education, 33(17), 2375–2406. https://doi.org/10.1080/09500693.2010.550653 adresinden 01.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Karr, P. (1990). The cake crusade. Sanctuary: The Journal of the Massachusett Audubon.
Kocalar, A.O. (2015). Ekoloji eğitiminde yeni sorun: Ekofobi, Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi Bildiriler Kitabı 21-23 Mayıs 2015 içinde (s. 596-605), Gazi Üniversitesi, Ankara.
Louv, R. (1990). Childhoods future. Boston: Houghton Mifflin.
Özdemir, O. (2016). Ekolojik okuryazarlık ve çevre eğitimi. Ankara: Pegem Akademi.
Peterson, B. (1993). Animal Allies. Orion.
Roth, C. E. (1992). Environmental Literacy: Its roots, evolution and directions in the 1990s. https://eric.ed.gov/?id=ED348235 adresinden 05.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Roth, C. E. (2002). A Questioning framework for shaping environmental literacy (US, Earthlore Associates & The Center for Environmental Education of Antioch New England Institute) http://www.antiochne.edu/anei/download/82_questioning.pdf adresinden 03.08.2022 tarihinde erişim sağlanmıştır.
Sobel, D. (2019). Ekofobiyi aşmak: Doğa eğitiminde kalbin yeri, (İ. U. Kelso, Çev.). İstanbul: Yeni İnsan.
Topçu, T. (2022). Faruk Duman’ın orman tasvirlerinde ekofobinin izleri, Folklor/Edebiyat, 28 (2)-110, 387-406. DOI: 10.22559/folklor.1895
Evci, N. (2024). Ekofobiyi Aşmak: Doğa Eğitiminde Kalbin Yeri. Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 5(2), 110-116. https://doi.org/10.54971/synergy.1601433