Alfreds, Mike. “A Shared Experience: The Actor as Storyteller”, Theatre Papers. Ed.: Peter Hulton, Devon: The Department of Theatre, Dartington College of Arts, 1979.
Fo, Dario. The Tricks of the Trade. Trans.: Joe Farrell, Ed.: Stuart Hood, London: Methuen Drama, 199 [1987].
Karaboğa, Kerem. Oyunculuk Sanatında Yöntem ve Paradoks. İstan- bul: Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi, 2005.
Konijn, Elly. “The Actor’s Emotions Reconsidered: A Psychological Task- Based Perspective,” Acting (Re)Considered: A Theoretical and Prac- tical Guide. London and New York: Routledge, 2002.
Lehman, Hans-Thies. Postdramatic Theatre. Trans.: Karen Jürs-Munby, London and New York: Routledge, 2006 [1999].
Marx, Karl; Engels, Friedrich. Alman İdeolojisi. Çev.: Sevim Belli, Anka- ra: Sol Yayınları, 1999, Dördüncü basım.
Passow, Wilfred. “Whom do They Love?”, Tijdschrift voor Theaterwe- tenschap, 1992.
Quinn, Michael. “Celebrity and the Semiotics of Acting”, New Theatre Quarterly. 1990.
Rozik, Eli. “Acting: The Quintessence of Theatricality”, Substance. 31, 3: 110-124, 2002.
Sarıkartal, Çetin; Aktaş, Şehsuvar; Selen, Ayşe. “Perdenin Arkasındaki Kim? Karagöz Oynatma Korkusu ve İsteksizliği Üzerine Bir Deneme”, Toplumsal Tarih. 181, Ocak 2009.
States, Bert O. “The Actor’s Presence: Three Phenomenal Modes”, Ac- ting (Re)Considered: A Theoretical and Practical Guide. London and New York: Routledge, 2002 [1983].
Alfreds, Mike. “A Shared Experience: The Actor as Storyteller”, Theatre Papers. Ed.: Peter Hulton, Devon: The Department of Theatre, Dartington College of Arts, 1979.
Fo, Dario. The Tricks of the Trade. Trans.: Joe Farrell, Ed.: Stuart Hood, London: Methuen Drama, 199 [1987].
Karaboğa, Kerem. Oyunculuk Sanatında Yöntem ve Paradoks. İstan- bul: Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi, 2005.
Konijn, Elly. “The Actor’s Emotions Reconsidered: A Psychological Task- Based Perspective,” Acting (Re)Considered: A Theoretical and Prac- tical Guide. London and New York: Routledge, 2002.
Lehman, Hans-Thies. Postdramatic Theatre. Trans.: Karen Jürs-Munby, London and New York: Routledge, 2006 [1999].
Marx, Karl; Engels, Friedrich. Alman İdeolojisi. Çev.: Sevim Belli, Anka- ra: Sol Yayınları, 1999, Dördüncü basım.
Passow, Wilfred. “Whom do They Love?”, Tijdschrift voor Theaterwe- tenschap, 1992.
Quinn, Michael. “Celebrity and the Semiotics of Acting”, New Theatre Quarterly. 1990.
Rozik, Eli. “Acting: The Quintessence of Theatricality”, Substance. 31, 3: 110-124, 2002.
Sarıkartal, Çetin; Aktaş, Şehsuvar; Selen, Ayşe. “Perdenin Arkasındaki Kim? Karagöz Oynatma Korkusu ve İsteksizliği Üzerine Bir Deneme”, Toplumsal Tarih. 181, Ocak 2009.
States, Bert O. “The Actor’s Presence: Three Phenomenal Modes”, Ac- ting (Re)Considered: A Theoretical and Practical Guide. London and New York: Routledge, 2002 [1983].
Sarıkartal, Ç. (2010). KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 29(29), 67-79. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000240
AMA
Sarıkartal Ç. KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. Eylül 2010;29(29):67-79. doi:10.1501/TAD_0000000240
Chicago
Sarıkartal, Çetin. “KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29, sy. 29 (Eylül 2010): 67-79. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000240.
EndNote
Sarıkartal Ç (01 Eylül 2010) KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29 29 67–79.
IEEE
Ç. Sarıkartal, “KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK”, Tiyatro Araştırmaları Dergisi, c. 29, sy. 29, ss. 67–79, 2010, doi: 10.1501/TAD_0000000240.
ISNAD
Sarıkartal, Çetin. “KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29/29 (Eylül 2010), 67-79. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000240.
JAMA
Sarıkartal Ç. KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2010;29:67–79.
MLA
Sarıkartal, Çetin. “KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, c. 29, sy. 29, 2010, ss. 67-79, doi:10.1501/TAD_0000000240.
Vancouver
Sarıkartal Ç. KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2010;29(29):67-79.