APA |
Aydınlı, S. (2016). Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram, 11(20), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579 |
|
AMA |
Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. Temmuz 2016;11(20):1-18. doi:10.23835/tasarimkuram.239579 |
|
Chicago |
Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11, sy. 20 (Temmuz 2016): 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579. |
|
EndNote |
Aydınlı S (01 Temmuz 2016) Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram 11 20 1–18. |
|
IEEE |
S. Aydınlı, “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”, Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, ss. 1–18, 2016, doi: 10.23835/tasarimkuram.239579. |
|
ISNAD |
Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11/20 (Temmuz 2016), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579. |
|
JAMA |
Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11:1–18. |
|
MLA |
Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, 2016, ss. 1-18, doi:10.23835/tasarimkuram.239579. |
|
Vancouver |
Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11(20):1-18. |
|