BibTex RIS Kaynak Göster

Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’

Yıl 2015, , 1 - 18, 12.07.2016
https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA39RM43RY
Bölüm Çağrılı Yazar
Yazarlar

Semra Aydınlı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015

Kaynak Göster

APA Aydınlı, S. (2016). Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram, 11(20), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579
AMA Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. Temmuz 2016;11(20):1-18. doi:10.23835/tasarimkuram.239579
Chicago Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11, sy. 20 (Temmuz 2016): 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579.
EndNote Aydınlı S (01 Temmuz 2016) Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram 11 20 1–18.
IEEE S. Aydınlı, “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”, Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, ss. 1–18, 2016, doi: 10.23835/tasarimkuram.239579.
ISNAD Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11/20 (Temmuz 2016), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579.
JAMA Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11:1–18.
MLA Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, 2016, ss. 1-18, doi:10.23835/tasarimkuram.239579.
Vancouver Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11(20):1-18.