BibTex RIS Kaynak Göster

Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’

Yıl 2015, Cilt: 11 Sayı: 20 - Cilt: 11 Sayı: 20, 1 - 18, 12.07.2016
https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA39RM43RY
Bölüm Çağrılı Yazar
Yazarlar

Semra Aydınlı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 11 Sayı: 20 - Cilt: 11 Sayı: 20

Kaynak Göster

APA Aydınlı, S. (2016). Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram, 11(20), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579
AMA Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. Temmuz 2016;11(20):1-18. doi:10.23835/tasarimkuram.239579
Chicago Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11, sy. 20 (Temmuz 2016): 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579.
EndNote Aydınlı S (01 Temmuz 2016) Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram 11 20 1–18.
IEEE S. Aydınlı, “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”, Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, ss. 1–18, 2016, doi: 10.23835/tasarimkuram.239579.
ISNAD Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram 11/20 (Temmuz 2016), 1-18. https://doi.org/10.23835/tasarimkuram.239579.
JAMA Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11:1–18.
MLA Aydınlı, Semra. “Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’”. Tasarım + Kuram, c. 11, sy. 20, 2016, ss. 1-18, doi:10.23835/tasarimkuram.239579.
Vancouver Aydınlı S. Tasarım Eğitiminde Yapılandırıcı Paradigma: ‘Öğrenmeyi Öğrenme’. Tasarım + Kuram. 2016;11(20):1-18.