Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Web Pedagojik İçerik Bilgileri ile Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Yıl 2023, Cilt: 7 Sayı: 3, 766 - 790, 30.11.2023

Öz

Bu araştırmanın amacı, Spor Bilimleri Fakültesinde okuyan öğrencilerin web pedagojik içerik bilgileri ile uzaktan eğitime yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Araştırmaya Erciyes Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde öğrenim gören rastgele yöntemle seçilmiş 355 öğrenci gönüllü olarak katılmıştır. Araştırmada veri toplama araçları olarak; Ağır (2007) tarafından geliştirilen Uzaktan Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği, Lee, Tsai ve Chang (2008) tarafından geliştirilmiş ve Horzum (2011) tarafından Türkçe’ye uyarlanmış olan Web Pedagojik İçerik Bilgisi ölçeği ve araştırmacı tarafından hazırlanan kişisel bilgi formu kullanılmıştır. Elde edilen verilerin istatistiksel analizleri SPSS 20.0 paket programı ile yapılmıştır. Adaylara ilişkin kişisel bilgiler, envanter toplam puanları ve faktör puanları frekans (f) ve yüzde (%) değerleri tespit edilerek verilmiştir. Ölçeklerden elde edilen puanların karşılaştırılması için cinsiyet, internet erişim durumu, bilgisayar durumu, bilişim teknolojileri dersi alma durumu, daha önce uzaktan eğitim yaşama durumlarına göre bağımsız t test istatistiği kullanılırken; sınıf, genel ağırlıklı not ortalaması, yaşanılan yer, üniversitenizin uzaktan eğitim imkânlarını nasıl buluyorsunuz karşılaştırmalarında tek yönlü varyans analizi (Lsd) test istatistiği kullanılmıştır. Sonuç olarak; Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinin cinsiyet değişkenine göre istatistiksel olarak anlamlı farklılık tespit edilemezken; sınıf, genel ağırlıklı not ortalaması, yaşanılan yer, internet erişim durumu, bilgisayar durumu, bilişim teknolojileri dersi alma durumu, daha önce uzaktan eğitim yaşama durumu, üniversitenizin uzaktan eğitim imkânlarını nasıl buluyorsunuz? değişkenlerine göre anlamlı farklılık tespit edilmiştir. Aynı zamanda korelasyon ve regresyon sonuçları incelendiğinde web pedagojik içerik bilgisi ile uzaktan eğitimin sınırlılıkları arasında negatif yönlü anlamlı ilişki tespit edilirken, toplam varyansın %14,1’ini açıkladığı görülmüştür. Yeterli düzeyde web içerik bilgisine sahip öğrenciler uzaktan eğitime yönelik daha olumlu düşüncelere sahiptir. Öğrenciler sahip oldukları yeterli düzeydeki web içerik bilgileri sayesinde çevrimiçi derslere odaklanmada daha etkin olabilirler. Bu sayede öğrencilerin akademik anlamda daha başarılı bireyler olabileceği düşünülmektedir.

Kaynakça

  • Ağır, F. (2007). Özel okullarda ve devlet okullarında çalışan ilköğretim öğretmenlerinin uzaktan eğitime karşı tutumlarının belirlenmesi [The determination of primary school teachers' attitudes towards distance education in private and public schools]. (Tez No. 177901). [Master Thesis, Balıkesir University], National Thesis Center.
  • Ağır, F., Gür, H., & Okçu, A. (2008). Uzaktan eğitime karşı tutum ölçeği geliştirmesine yönelik geçerlik ve güvenirlik çalışması [A validity and reliability study for the development of an attitude scale towards distance education]. e-Journal of New World Sciences Academy, 3(2).
  • Akgün, F. (2013). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgileri ve öğretmen öz-yeterlik algıları ile ilişkisi [The relationship of teacher candidates with their web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy perceptions]. Trakya University Journal of Education, 3(1), 48-58.
  • Al-Emran, M., Elsherif, H. M., & Shaalan, K. (2016). Investigating attitudes towards the use of mobile learning in higher education. Computers in Human Behavior, 56, 93-102.
  • Andoh, R. P. K., Appiah, R., & Agyei, P. M. (2020). Postgraduate distance education in the University of Cape Coast, Ghana: Students’ perspectives. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(2), 118-135.
  • Angeli, C., & Valanides, N. (2009). Epistemological and methodological issues for the conceptualization, development, and assessment of ICT–TPCK: Advances in technological pedagogical content knowledge (TPCK). Computers & Education, 52(1), 154–168.
  • Arslan, F., & Korkmaz, Ö. (2019). İlahiyat lisans tamamlama uzaktan eğitim öğrencilerinin etkileşim kaygıları ve uzaktan eğitime dönük tutumları [Interaction concerns and attitudes towards distance education of distance education students completing their Bachelor of Theology degree]. Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty, 1: 12-25.
  • Arslan, L. (2021). Ortaokul öğretmenlerinin uzaktan eğitime, teknolojilerine ve yöntemlerine ilişkin görüşleri: Denizli ili örneği [Secondary school teachers' views on distance education, its technologies and methods: Denizli province example]. [Master Thesis, Pamukkale University]. Pamukkale GCRIS Database. https://gcris.pau.edu.tr/bitstream/11499/38545/1/Levent%20ARSLAN%20Proje.pdf
  • Ateş, A., & Altun, E. (2008). Bilgisayar öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi [Examining the attitudes of computer teacher candidates towards distance education in terms of various variables]. Gazi University Journal of Gazi Education Faculty, 28(3), 125-145.
  • Bahar, M. (2014). Üniversite öğrencileri için e-değerlendirme tutum ölçeğinin geliştirilmesi [Development of the e-assessment attitude scale for university students]. E-International Journal of Educational Research, 5(2).
  • Barış, M. (2015). Üniversite öğrencilerinin uzaktan öğretime yönelik tutumlarının incelenmesi: Namık Kemal Üniversitesi örneği. [Investigation of university students' attitudes towards distance education: the example of Namık Kemal University]. Sakarya University Journal of Education, 5(2), 36-46.
  • Boz Yuksekdağ, B. (2020). Uzaktan hemşirelik eğitimine ilişkin algılar. [Perceptions regarding distance nursing education. Educational Technology Theory and Practice, 10(2),490-503.
  • Büyüköztürk, Ş. (2007). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı [Manual of data analysis for social sciences]. (7 th ed.), Pegem Akademi.
  • Ekici, M., İnel Ekici, D., & Altunışık, S. (2015). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgisi öz-yeterlik algı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi [Examination of pre-service teachers' web pedagogical content knowledge self-efficacy perception levels in terms of various variables]. Journal of International Social Research, 8(41), 960-967.
  • Ergenekon, B. (2021). Covid-19 salgını sürecinde beden eğitimi ve spor bölümleri öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği [Investigation of the attitude of physical and sports students to distance education during the Covid-19 outbreak Southeast Anatolia Region]. (Tez No. 678091). [Master Thesis, Muş Alparslan University], National Thesis Center.
  • Gewin, V. (2020). Five tips for moving to teach online as COVID-19 takes hold. Nature, 580(7802), 295-296.
  • Gömleksiz, M. N., & Fidan, E. K. (2011). Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri [Pedagogical formation program students' self-efficacy perception levels regarding web pedagogical content]. Electronic Turkish Studies, 6(4), 593-620.
  • Hodges, C., Moore, S., Lockee, B., Trust, T., & Bond, A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. Educause Review, 27.
  • Horzum, M. B. (2012). The effect of web-based instruction on students’ web pedagogical content knowledge, course achievement, and general course satisfaction. Çukurova University Faculty of Education Journal, 41(1), 25-40.
  • Karasar, N. (2007). Bilimsel araştırma yöntemi: Kavramlar, ilkeler, teknikler [Scientific research method: Concepts, principles, techniques]. Nobel .
  • Karip, E. (2020). COVID-19: Okulların kapatılması ve sonrası [COVID-19: School closures and aftermath]. Acess of date 10. 03. 2023 https://tedmem.org/vurus/covid-19- okullarin-kapatilmasi-ve-sonrasi
  • Kavanoz, S., Yüksel, H. G., & Özcan, E. (2015). Pre-service teachers' self-efficacy perceptions on web pedagogical content knowledge. Computers & Education, 85, 94-101.
  • Kaya, Z., Özdemir, T. Y., Emre, G., & Kaya, O. N. (2011, May). Exploring preservice information technology teachers perception of self-efficacy in web-technological pedagogical content knowledge. In 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS’11), Elâzığ., Türkiye.
  • Kazu, İ. Y., & Erten, P. (2011, 5-7 May). Sınıf öğretmeni adaylarının web pedagojik içerik bilgisine ilişkin görüşleri [Views of pre-service classroom teachers on web pedagogical content knowledge]. 10th National Primary Teacher Education Symposium. Sivas, Türkiye.
  • Kırali, F. N., & Alcı, B. (2016). Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitim algısına ilişkin görüşleri [Opinions of university students on perception of distance education]. Journal of Istanbul Aydın University, 30, 55-83.
  • Kurnaz, A., Kaynar, H., Şentürk Barışık, C., &Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri. [Opinions of teachers about distance education]. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 293-322.
  • Lau, J., Yang, B., & Dasgupta, R. (2020). Will the coronavirus make online education go viral? Acess of date 12. 03. 2022. https://www. timeshighereducation.com/features/ will- coronavirus-make-online-education-go-viral.
  • Lee, M. H., Tsai, C. C., & Chang, C. (2008). Exploring teachers’ self-efficacy toward the web pedagogical content knowledge in taiwan. Annual Meeting of the American Educational Research Association, 18(2010).
  • Lee, M. H., & Tsai, C. C. (2010). Exploring teachers perceived self-efficacy and technological pedagogical content knowledge with respect to educational use of the World Wide Web. Instructional Science, 38(1), 1-21.
  • Ministry of National Education [MoNE]. (2020a). Bakan Selçuk, Koronavirüs'e karşı eğitim alanında alınan tedbirleri açıkladı[Minister Selçuk announced the measures taken in the field of education against coronavirus]. Acess of date 03.04 2020 https://www.meb.gov.tr/bakan-selcuk-koronaviruse-karsi-egitim-alaninda-alinan-tedbirleri-acikladi/haber/20497/tr
  • Ministry of National Education [MoNE]. (2020b). EBA TV ders yayını [EBA TV lecture broadcast]. Acess of date 02.04.2020 https://www.eba.gov.tr/
  • Newby, T. J., Stepich, D. A., Lehman, J. D., & Russell, J.D. (2006). Educational technology for teaching and learning. upper saddle river, Pearson Merrill Prentice Hall
  • Tedmem. (2021). 2020 eğitim değerlendirme raporu (Tedmem değerlendirme dizisi 7) [2020 education evaluation report (Tedmem evaluation series 7]. Türk Eğitim Derneği.
  • Til, A. (2020). Yeni koronavirüs hastalığı hakkında bilinmesi gerekenler [Things to know about the new coronavirus disease]. Ayrıntı Dergisi, 8(85), 53-57.
  • Türker, A., & Dündar, E. (2020). Covid-19 pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) üzerinden yürütülen uzaktan eğitimlerle ilgili lise öğretmenlerinin görüşleri [Opinions of high school teachers about distance education conducted over the education information network (EBA) during the COVID-19 pandemic process]. Milli Eğitim Dergisi, 49(1):
  • Yavuz, R. (2016). Eğitim fakültesi 1. sınıf öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin tutumları ile ingilizce dersine ilişkin tutumları arasındaki ilişki [The relationship between the attitudes of the first year students of the faculty of education towards distance education and their attitudes towards english lesson]. (Tez No. 446048). [Master Thesis, Abant İzzet Baysal University], NationalThesis Center.
  • Yazar, T., & Şimşek, Ö. (2015). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgisinin web destekli öğretim bağlamında incelenmesi [Examination of teacher candidates' web pedagogical content knowledge in the context of web-assisted teaching]. Trakya University Journal of Education Faculty, 5(2).

Investigation of The Attitudes of Sports Sciences Faculty Students towards Distance Education with Web Pedagogic Content Information

Yıl 2023, Cilt: 7 Sayı: 3, 766 - 790, 30.11.2023

Öz

The purpose of this research is to examine the web pedagogical content knowledge of the students studying at the Faculty of Sport Sciences and their attitudes towards distance education in terms of various variables. 355 randomly selected students studying at Erciyes University Faculty of Sports Sciences participated in the study voluntarily. As data collection tools in the research; Attitudes towards Distance Education Scale developed by Ağır (2007), the Web Pedagogical Content Knowledge scale developed by Lee, Tsai, and Chang (2008) and adapted to Turkish by Horzum (2011), and personal information form prepared by the researcher were used. Statistical analysis of the obtained data was done with SPSS 20.0 package program. Personal information about the candidates, total inventory scores, and factor scores are given by determining frequency (f) and percentage (%). To compare the scores obtained from the scales, independent t-test statistics were used according to gender, internet access status, computer status, taking information technology courses, and having experienced distance education before; One-way analysis of variance (Lsd) test statistics were used in comparisons of class, general weighted grade point average, place of residence, and how do you find distance education opportunities at your university. In conclusion; While no statistically significant difference could be determined according to the gender variable of the students of the Faculty of Sport Sciences; class, grade point average, place of residence, internet access status, computer status, taking information technology courses, previous experience in distance education, how do you find the distance education opportunities of your university? A significant difference was determined according to the variables. At the same time, when the correlation and regression results were examined, it was seen that there was a negative significant relationship between web pedagogical content knowledge and the limitations of distance education, and it explained 14.1% of the total variance. Students who have sufficient web content knowledge have more positive thoughts toward distance education. Students can be more effective in focusing on online courses thanks to their sufficient web content knowledge. In this way, it is thought that students can become more successful individuals academically.

Kaynakça

  • Ağır, F. (2007). Özel okullarda ve devlet okullarında çalışan ilköğretim öğretmenlerinin uzaktan eğitime karşı tutumlarının belirlenmesi [The determination of primary school teachers' attitudes towards distance education in private and public schools]. (Tez No. 177901). [Master Thesis, Balıkesir University], National Thesis Center.
  • Ağır, F., Gür, H., & Okçu, A. (2008). Uzaktan eğitime karşı tutum ölçeği geliştirmesine yönelik geçerlik ve güvenirlik çalışması [A validity and reliability study for the development of an attitude scale towards distance education]. e-Journal of New World Sciences Academy, 3(2).
  • Akgün, F. (2013). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgileri ve öğretmen öz-yeterlik algıları ile ilişkisi [The relationship of teacher candidates with their web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy perceptions]. Trakya University Journal of Education, 3(1), 48-58.
  • Al-Emran, M., Elsherif, H. M., & Shaalan, K. (2016). Investigating attitudes towards the use of mobile learning in higher education. Computers in Human Behavior, 56, 93-102.
  • Andoh, R. P. K., Appiah, R., & Agyei, P. M. (2020). Postgraduate distance education in the University of Cape Coast, Ghana: Students’ perspectives. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(2), 118-135.
  • Angeli, C., & Valanides, N. (2009). Epistemological and methodological issues for the conceptualization, development, and assessment of ICT–TPCK: Advances in technological pedagogical content knowledge (TPCK). Computers & Education, 52(1), 154–168.
  • Arslan, F., & Korkmaz, Ö. (2019). İlahiyat lisans tamamlama uzaktan eğitim öğrencilerinin etkileşim kaygıları ve uzaktan eğitime dönük tutumları [Interaction concerns and attitudes towards distance education of distance education students completing their Bachelor of Theology degree]. Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty, 1: 12-25.
  • Arslan, L. (2021). Ortaokul öğretmenlerinin uzaktan eğitime, teknolojilerine ve yöntemlerine ilişkin görüşleri: Denizli ili örneği [Secondary school teachers' views on distance education, its technologies and methods: Denizli province example]. [Master Thesis, Pamukkale University]. Pamukkale GCRIS Database. https://gcris.pau.edu.tr/bitstream/11499/38545/1/Levent%20ARSLAN%20Proje.pdf
  • Ateş, A., & Altun, E. (2008). Bilgisayar öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi [Examining the attitudes of computer teacher candidates towards distance education in terms of various variables]. Gazi University Journal of Gazi Education Faculty, 28(3), 125-145.
  • Bahar, M. (2014). Üniversite öğrencileri için e-değerlendirme tutum ölçeğinin geliştirilmesi [Development of the e-assessment attitude scale for university students]. E-International Journal of Educational Research, 5(2).
  • Barış, M. (2015). Üniversite öğrencilerinin uzaktan öğretime yönelik tutumlarının incelenmesi: Namık Kemal Üniversitesi örneği. [Investigation of university students' attitudes towards distance education: the example of Namık Kemal University]. Sakarya University Journal of Education, 5(2), 36-46.
  • Boz Yuksekdağ, B. (2020). Uzaktan hemşirelik eğitimine ilişkin algılar. [Perceptions regarding distance nursing education. Educational Technology Theory and Practice, 10(2),490-503.
  • Büyüköztürk, Ş. (2007). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı [Manual of data analysis for social sciences]. (7 th ed.), Pegem Akademi.
  • Ekici, M., İnel Ekici, D., & Altunışık, S. (2015). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgisi öz-yeterlik algı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi [Examination of pre-service teachers' web pedagogical content knowledge self-efficacy perception levels in terms of various variables]. Journal of International Social Research, 8(41), 960-967.
  • Ergenekon, B. (2021). Covid-19 salgını sürecinde beden eğitimi ve spor bölümleri öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği [Investigation of the attitude of physical and sports students to distance education during the Covid-19 outbreak Southeast Anatolia Region]. (Tez No. 678091). [Master Thesis, Muş Alparslan University], National Thesis Center.
  • Gewin, V. (2020). Five tips for moving to teach online as COVID-19 takes hold. Nature, 580(7802), 295-296.
  • Gömleksiz, M. N., & Fidan, E. K. (2011). Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri [Pedagogical formation program students' self-efficacy perception levels regarding web pedagogical content]. Electronic Turkish Studies, 6(4), 593-620.
  • Hodges, C., Moore, S., Lockee, B., Trust, T., & Bond, A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. Educause Review, 27.
  • Horzum, M. B. (2012). The effect of web-based instruction on students’ web pedagogical content knowledge, course achievement, and general course satisfaction. Çukurova University Faculty of Education Journal, 41(1), 25-40.
  • Karasar, N. (2007). Bilimsel araştırma yöntemi: Kavramlar, ilkeler, teknikler [Scientific research method: Concepts, principles, techniques]. Nobel .
  • Karip, E. (2020). COVID-19: Okulların kapatılması ve sonrası [COVID-19: School closures and aftermath]. Acess of date 10. 03. 2023 https://tedmem.org/vurus/covid-19- okullarin-kapatilmasi-ve-sonrasi
  • Kavanoz, S., Yüksel, H. G., & Özcan, E. (2015). Pre-service teachers' self-efficacy perceptions on web pedagogical content knowledge. Computers & Education, 85, 94-101.
  • Kaya, Z., Özdemir, T. Y., Emre, G., & Kaya, O. N. (2011, May). Exploring preservice information technology teachers perception of self-efficacy in web-technological pedagogical content knowledge. In 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS’11), Elâzığ., Türkiye.
  • Kazu, İ. Y., & Erten, P. (2011, 5-7 May). Sınıf öğretmeni adaylarının web pedagojik içerik bilgisine ilişkin görüşleri [Views of pre-service classroom teachers on web pedagogical content knowledge]. 10th National Primary Teacher Education Symposium. Sivas, Türkiye.
  • Kırali, F. N., & Alcı, B. (2016). Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitim algısına ilişkin görüşleri [Opinions of university students on perception of distance education]. Journal of Istanbul Aydın University, 30, 55-83.
  • Kurnaz, A., Kaynar, H., Şentürk Barışık, C., &Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri. [Opinions of teachers about distance education]. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 293-322.
  • Lau, J., Yang, B., & Dasgupta, R. (2020). Will the coronavirus make online education go viral? Acess of date 12. 03. 2022. https://www. timeshighereducation.com/features/ will- coronavirus-make-online-education-go-viral.
  • Lee, M. H., Tsai, C. C., & Chang, C. (2008). Exploring teachers’ self-efficacy toward the web pedagogical content knowledge in taiwan. Annual Meeting of the American Educational Research Association, 18(2010).
  • Lee, M. H., & Tsai, C. C. (2010). Exploring teachers perceived self-efficacy and technological pedagogical content knowledge with respect to educational use of the World Wide Web. Instructional Science, 38(1), 1-21.
  • Ministry of National Education [MoNE]. (2020a). Bakan Selçuk, Koronavirüs'e karşı eğitim alanında alınan tedbirleri açıkladı[Minister Selçuk announced the measures taken in the field of education against coronavirus]. Acess of date 03.04 2020 https://www.meb.gov.tr/bakan-selcuk-koronaviruse-karsi-egitim-alaninda-alinan-tedbirleri-acikladi/haber/20497/tr
  • Ministry of National Education [MoNE]. (2020b). EBA TV ders yayını [EBA TV lecture broadcast]. Acess of date 02.04.2020 https://www.eba.gov.tr/
  • Newby, T. J., Stepich, D. A., Lehman, J. D., & Russell, J.D. (2006). Educational technology for teaching and learning. upper saddle river, Pearson Merrill Prentice Hall
  • Tedmem. (2021). 2020 eğitim değerlendirme raporu (Tedmem değerlendirme dizisi 7) [2020 education evaluation report (Tedmem evaluation series 7]. Türk Eğitim Derneği.
  • Til, A. (2020). Yeni koronavirüs hastalığı hakkında bilinmesi gerekenler [Things to know about the new coronavirus disease]. Ayrıntı Dergisi, 8(85), 53-57.
  • Türker, A., & Dündar, E. (2020). Covid-19 pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) üzerinden yürütülen uzaktan eğitimlerle ilgili lise öğretmenlerinin görüşleri [Opinions of high school teachers about distance education conducted over the education information network (EBA) during the COVID-19 pandemic process]. Milli Eğitim Dergisi, 49(1):
  • Yavuz, R. (2016). Eğitim fakültesi 1. sınıf öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin tutumları ile ingilizce dersine ilişkin tutumları arasındaki ilişki [The relationship between the attitudes of the first year students of the faculty of education towards distance education and their attitudes towards english lesson]. (Tez No. 446048). [Master Thesis, Abant İzzet Baysal University], NationalThesis Center.
  • Yazar, T., & Şimşek, Ö. (2015). Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgisinin web destekli öğretim bağlamında incelenmesi [Examination of teacher candidates' web pedagogical content knowledge in the context of web-assisted teaching]. Trakya University Journal of Education Faculty, 5(2).
Toplam 37 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Research Article
Yazarlar

Hayati Arslan 0000-0002-5448-2653

Mustafa Yüce 0000-0001-7896-6073

Mehmet Behzat Turan 0000-0002-5332-803X

Erken Görünüm Tarihi 29 Ekim 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Kasım 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 7 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Arslan, H., Yüce, M., & Turan, M. B. (2023). Investigation of The Attitudes of Sports Sciences Faculty Students towards Distance Education with Web Pedagogic Content Information. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7(3), 766-790.

2613928412   28976  19030            19029       19031  logo1.jpg27281     27280  27284  27285   27290  27291 2729227294          27937   28409