BibTex RIS Kaynak Göster

Opinions of the Medical Students of Ondokuz Mayis University on the Clinical Skills Laboratory, Problem Based Learning and Lectures

Yıl 2004, Cilt: 16 Sayı: 16, - , 01.08.2004

Öz

This study was designed to evaluate feedback student opinion on problem based learning, clinical skills laboratory practice and lectures. The study was performed in Ondokuz Mayıs University School of Medicine in the 2003-04 academic year. A questionnaire prepared to obtain feedback information and student evaluation on problem based learning, clinical skills laboratory and lectures was given to first year medical students. Seventy-nine questionnaires were used in the evaluation. The results showed that students gave significantly higher scores to laboratory practices and problem-based learning sessions as compared to scores they gave to lectures, indicating that our students think that laboratory practices and problem based learning sessions are more beneficial than presentations.

Ondokuz Mayıs Universitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Mesleki Beceri Laboratuarı, Probleme Dayalı Öğrenme Oturumları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşleri

Yıl 2004, Cilt: 16 Sayı: 16, - , 01.08.2004

Öz

Tıp Fakültesi birinci sınıf öğrencilerine yönelik mesleki beceri ve diğer laboratuar uygulamaları, probleme dayalı öğrenme oturumları ve sunumların etkililiğini öğrencilerden alınan geri bildirimlerle değerlendirilmesi amacı ile tasarlanmış olan bu çalışmada veriler, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesinde 2003-2004 eğitim yılında 79 öğrenciye uygulanan anketlerin değerlendirilmesi ile elde edilmiştir. Çalışmada elde edilen veriler, öğrencilerin laboratuar ve probleme dayalı öğrenme için verdikleri puanların sunumlar için verdikleri puanlardan daha yüksek olduğunu ve aradaki farkın istatistiksel açıdan anlamlı olduğunu göstermiştir. Bu sonuç, öğrencilerimizin mesleki beceri ve diğer laboratuar uygulamalarının ve probleme dayalı öğrenme oturumlarının genel olarak sunumlara göre daha yararlı olduğunu düşündüklerini ortaya koymuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Mustafa Dikici Bu kişi benim

Murat Yalçın Bu kişi benim

Alper Büyükakkuş Bu kişi benim

Taner Özbenli Bu kişi benim

Füsun Yarış Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2004
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 16 Sayı: 16

Kaynak Göster

Vancouver Dikici M, Yalçın M, Büyükakkuş A, Özbenli T, Yarış F. Ondokuz Mayıs Universitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Mesleki Beceri Laboratuarı, Probleme Dayalı Öğrenme Oturumları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşleri. TED. 2004;16(16).