Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

GERİ ÇEKİLDİ-Tıp Fakültelerinde Empati Eğitimine Genel Bir Bakış, Geliştirmek İçin Neler Yapılabilir?

Yıl 2021, Cilt: 20 Sayı: 62, 152 - 159, 31.12.2021

Öz

"Tıp Fakültelerinde Empati Eğitimine Genel Bir Bakış, Geliştirmek İçin Neler Yapılabilir?" başlıklı makale yazarın isteğiyle makale geri çekilmiştir

Kaynakça

  • Referans 1. Dökmen Ü. İletişim Çatışmaları ve Empati. İstanbul, Sistem Yayıncılık, 2004; 135-37. Referans 2. Eisenberg N, Miller PA. Empathy and prosocial behaviour. Psychol Bull 1987; 101: 91-119 Referans 3. Chakrabarti B, Baron-Cohen S. Empathizing: neurocognitive developmental mechanisms and individual differences. Progress Brain Res 2006;156: 403-417
Yıl 2021, Cilt: 20 Sayı: 62, 152 - 159, 31.12.2021

Öz

Kaynakça

  • Referans 1. Dökmen Ü. İletişim Çatışmaları ve Empati. İstanbul, Sistem Yayıncılık, 2004; 135-37. Referans 2. Eisenberg N, Miller PA. Empathy and prosocial behaviour. Psychol Bull 1987; 101: 91-119 Referans 3. Chakrabarti B, Baron-Cohen S. Empathizing: neurocognitive developmental mechanisms and individual differences. Progress Brain Res 2006;156: 403-417
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Sağlık Kurumları Yönetimi
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Esra Sağlam Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2021
Gönderilme Tarihi 25 Ocak 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 20 Sayı: 62

Kaynak Göster

Vancouver Sağlam E. GERİ ÇEKİLDİ-Tıp Fakültelerinde Empati Eğitimine Genel Bir Bakış, Geliştirmek İçin Neler Yapılabilir?. TED. 2021;20(62):152-9.