Türk Eğitim Değerlendirmeleri Dergisi (TEDD), Türkiye'de ve dünyada eğitim alanına katkıda bulunan özgün araştırmaları yayınlamaya odaklı hakemli bir akademik dergidir. TEDD, hem nitel hem de nicel metodolojileri kullanan yüksek kaliteli çalışmaları memnuniyetle karşılamaktadır. Dergi, yayın politikasına uygun olarak kapsamlı derleme makaleleri de kabul etmektedir. Dergi, eğitimin tüm alanlarında özgün çalışmalara erişim sağlayarak eğitim araştırmacıları ve uygulayıcıları için bir platform görevi görmeyi amaçlamaktadır. TEDD, eğitimin her alanından özgün araştırma makalelerini kabul etmektedir.
Dergimiz, yayın politikası gereğince, eğitimin tüm alanlarıyla ilgili nicel ve nitel araştırma ve inceleme makalelerine yer vermektedir. Derleme makaleler kabul edilmektedir. Bu kapsamda aşağıda yer alan bilimsel alanlarda çalışmalar kabul etmektedir: