Bu
araştırmada bağımsız müzisyenlerin çalışmalarını toplumla paylaşmada en çok
tercih ettikleri sanal ortamlar ve bu ortamlarla ilgili düşünceleri
araştırılmıştır. Birçok interaktif ortam içlerinden Souncloud, Bandcamp,
MySpace, İnstagram, Facebook ve Youtube gibi çok bilinen ortamlar
incelenmiştir. Bu ortamların işleyişleri ve amaçları araştırılmış hedef
kitleleri belirlenmiştir. Araştırmacı tarafından hazırlanan 24 soruluk anket 38
müzisyene uygulanmıştır. Veriler analiz edilerek frekans yüzde tabloları
yorumlanmıştır.
İnternet ve müzik Müzik paylaşımında sanal ortamlar bağımsız müzisyenler
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Eylül 2017 |
Gönderilme Tarihi | 15 Ekim 2017 |
Kabul Tarihi | 15 Ekim 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 6 Sayı: 3 |