Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SOME FEATURES OF THE CONSUMERS WHO ACT AS TO POPULARISE FASHION CLOTHES

Yıl 1992, Cilt: 6 Sayı: 35, 276 - 285, 01.08.1992

Öz

Dressing is one of the basic needs of human beings. However, nowadays it has become a fashion show There are some people who pioneers new fashion cloths. This study was planned and carried out to determine the features of this leadinggroup ofpeople. Thus, some useful information is provided for the manufacturing and marketing sectors of textiles.  

Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri

Yıl 1992, Cilt: 6 Sayı: 35, 276 - 285, 01.08.1992

Öz

Giyim insanzn temel ihtiya~larz~dan birisidir. Giyim gunumiizde bir moda gosterisi haline gelmistir. Moda giysileri ilk kez kullanan, bir oncii kitle vardzr. Bu oncu kitlenin ozelliklerini ortaya pkarmak amaczyla bu ara~tzrma planlanmz~ ve yurutiilrnii.gur. Boylece uretici ue pnzarlama sektoriine yararlz bilgiler sunulmaya ~alz~zlmz~

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Mühendislik
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yahşi Yazıcıoğlu Bu kişi benim

Hüsniye Altınay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1992
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 6 Sayı: 35

Kaynak Göster

APA Yazıcıoğlu, Y., & Altınay, H. (1992). Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil Ve Mühendis, 6(35), 276-285.
AMA Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. Ağustos 1992;6(35):276-285.
Chicago Yazıcıoğlu, Yahşi, ve Hüsniye Altınay. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil Ve Mühendis 6, sy. 35 (Ağustos 1992): 276-85.
EndNote Yazıcıoğlu Y, Altınay H (01 Ağustos 1992) Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis 6 35 276–285.
IEEE Y. Yazıcıoğlu ve H. Altınay, “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”, Tekstil ve Mühendis, c. 6, sy. 35, ss. 276–285, 1992.
ISNAD Yazıcıoğlu, Yahşi - Altınay, Hüsniye. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil ve Mühendis 6/35 (Ağustos 1992), 276-285.
JAMA Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. 1992;6:276–285.
MLA Yazıcıoğlu, Yahşi ve Hüsniye Altınay. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil Ve Mühendis, c. 6, sy. 35, 1992, ss. 276-85.
Vancouver Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. 1992;6(35):276-85.