Üye ülkelerin markalarla ilgili kanunlarının birbirine yakınlaştırılmasını amaçlayan 22 Ekim 2008 tarihli Konsey ve Avrupa Parlamentosunun 2008/95/EC sayılı Direktifinin 2. ve 3. maddelerinin, işaretin, tescil için başvuranın hizmetlerini diğer teşebbüslerden ayırt edebilme özelliğinin olması ve tescilin bahsi geçen Direktifte belirtilen ret sebeplerinden herhangi biriyle engellenmemesi şartıyla, bir perakende satış mağazasının tasarımının, ölçü ve oranlamalar belirtilmeden sadece tasarımla gösteriminin, bu ürünlerle ilgili, fakat bunların satış amacıyla sunumunun ayrılmaz bir parçası olmayan hizmetlerden oluşan hizmetler için marka olarak tescil edilebileceği şeklinde yorumlanması gerekir.
Marka tescil edilebilirlik hizmet markaları perakende satış hizmetleri
Bölüm | Çeviriler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ocak 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 2 |