BibTex RIS Kaynak Göster

Dikiz Aynası İçin Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesinde Bulanık Kalite Fonksiyonu Göçerimi (KFG) Uygulaması

Yıl 2011, Cilt: 10 Sayı: 19, 1 - , 01.06.2011

Öz

A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror

Yıl 2011, Cilt: 10 Sayı: 19, 1 - , 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Gülşen Akman Bu kişi benim

Burcu Özcan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Gönderilme Tarihi 10 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 10 Sayı: 19

Kaynak Göster

APA Akman, G., & Özcan, B. (2011). A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 10(19), 1.
AMA Akman G, Özcan B. A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. Haziran 2011;10(19):1.
Chicago Akman, Gülşen, ve Burcu Özcan. “A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 10, sy. 19 (Haziran 2011): 1.
EndNote Akman G, Özcan B (01 Haziran 2011) A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 10 19 1.
IEEE G. Akman ve B. Özcan, “A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 10, sy. 19, s. 1, 2011.
ISNAD Akman, Gülşen - Özcan, Burcu. “A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 10/19 (Haziran 2011), 1.
JAMA Akman G, Özcan B. A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2011;10:1.
MLA Akman, Gülşen ve Burcu Özcan. “A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 10, sy. 19, 2011, s. 1.
Vancouver Akman G, Özcan B. A Fuzzy QFD Approach to Determine Customer Needs for Driving Mirror. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2011;10(19):1.