BibTex RIS Kaynak Göster

Bilgi Hizmetlerinde Verimlilik ve Motivasyon

Yıl 2009, Cilt: 23 Sayı: 3, 602 - 608, 01.07.2009

Kaynakça

  • Baysal,A. Can(1993). Çalışma Yaşamındaİnsan.İstanbul: AvcıolBasım-Yayın.
  • Imai,M.(1994). Kaizen.İstanbul: Brisa.
  • Jordan,P.(1995).StaffManagement in Library and InformationWork. 3rded. Hampshire:Gover Hous.
  • Köroğlu, K. (1993). Verimlilik Yönetimine JaponYaklaşımıveKazukiyo Kurosawa Modeli.Ankara: MilliProdüktiviteMerkezi.
  • Lynch,B. P.ve Verdin, J. A. (1983). Job satisfactions in libraries. Library Quarterly, 53, 434-447.
  • Maslow,A. (1954). Motivation and Personality.New York: Harpers.
  • Rockman,I.F.(1985). Job satisfaction amongfacultyand librarians.JournalofLibrary Administration,60, 43-56.
  • Shetty, Y. (1982). Managementrole in decliningproductivity.CaliforniaManagement Review, 25(1),33-47.
  • Thompson, K. R. veTerpening, W. D. (1983). Job type variations and antecedentsto intention to leave. HumanRelations, 36(7), 655-681.
  • Üstün, A. (1998). Bilgikurumlarında toplam kaliteyönetimi ve verimlilik. Türk Kütüphaneciliği, 12(1), 8-20.
  • Üstün, A. (1997). Kütüphanecilik mesleğinde iç iletişim vemotivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 11(1), 20-28.
Yıl 2009, Cilt: 23 Sayı: 3, 602 - 608, 01.07.2009

Kaynakça

  • Baysal,A. Can(1993). Çalışma Yaşamındaİnsan.İstanbul: AvcıolBasım-Yayın.
  • Imai,M.(1994). Kaizen.İstanbul: Brisa.
  • Jordan,P.(1995).StaffManagement in Library and InformationWork. 3rded. Hampshire:Gover Hous.
  • Köroğlu, K. (1993). Verimlilik Yönetimine JaponYaklaşımıveKazukiyo Kurosawa Modeli.Ankara: MilliProdüktiviteMerkezi.
  • Lynch,B. P.ve Verdin, J. A. (1983). Job satisfactions in libraries. Library Quarterly, 53, 434-447.
  • Maslow,A. (1954). Motivation and Personality.New York: Harpers.
  • Rockman,I.F.(1985). Job satisfaction amongfacultyand librarians.JournalofLibrary Administration,60, 43-56.
  • Shetty, Y. (1982). Managementrole in decliningproductivity.CaliforniaManagement Review, 25(1),33-47.
  • Thompson, K. R. veTerpening, W. D. (1983). Job type variations and antecedentsto intention to leave. HumanRelations, 36(7), 655-681.
  • Üstün, A. (1998). Bilgikurumlarında toplam kaliteyönetimi ve verimlilik. Türk Kütüphaneciliği, 12(1), 8-20.
  • Üstün, A. (1997). Kütüphanecilik mesleğinde iç iletişim vemotivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 11(1), 20-28.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Ayşe Üstün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 23 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Üstün, A. (2009). Bilgi Hizmetlerinde Verimlilik ve Motivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 23(3), 602-608.

Bu dergi içeriği CC BY 4.0cc.svg?ref=chooser-v1by.svg?ref=chooser-v1 ile lisanslanmaktadır.