BibTex RIS Kaynak Göster

KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ

Yıl 2011, Cilt: 12 Sayı: 1, 1 - 7, 05.08.2016

Öz

Bu çalışmada, günümüzde kamu bilgi işlem merkezlerinin teknik ve idari yönetim tarzları ele alınarak yaşanan sorunlar, işleyişe olan etkileri ve bunlara çözüm önerileri tartışılmıştır. Özellikle üniversite bilgi işlem daire başkanlıkları, bilgi işlem merkezleri ve diğer kamu kuruluşlarının benzer birimleri ile olan ilişkileri ele alınmış ve sorunlar irdelenmiştir. Çalışmanın devamında bilgi işlem birimlerinin idari ve teknik olarak nasıl ilişkilendirilebileceği, kurumlar arasında bilgi ve iletişimin insandan olabildiğince bağımsız olarak nasıl sağlanabileceği incelenip çözüm önerileri irdelenmiştir. Çalışmanın sonunda gelecekte olması beklenenler ve bu beklentilere ulaşmak için yapılaması gereken idari ve teknik düzenlemeler tartışılmıştır

Kaynakça

  • 1. ÇEVİK, H. ve GÖKSU, T. "Kamu Sektöründe Stratejik Yönetim ve Vizyon Oluşturma: Türk Örgütü İçin Bir Model Önerisi." Türk İdare Dergisi 71, 428:79-94,2000.
  • 2. http://www.VMware.com
  • 3. http://www.virtualbox.org/
  • 4. http://www.bilisimnews.com
  • 5. http://www.bilisimnews.com
  • 6. http://www.bilisimnews.com

Proposol for a management model for the public information technologies department

Yıl 2011, Cilt: 12 Sayı: 1, 1 - 7, 05.08.2016

Öz

In this study, the current public information processing centers of technical and administrative management styles by examining the problems, their solutions are discussed and their effects on functioning. University departments, especially information processing, data processing centers and other public institutions in their relations with similar units have been studied and discussed problems. Data processing units as a continuation of the study, how to relate to administrative and technical, information and communication among institutions as human as possible, regardless of how the recommendations were reviewed and solution can be achieved. At the end of the study are expected to be in the future and needs to be done to achieve these expectations, administrative and technical arrangements are discussed

Kaynakça

  • 1. ÇEVİK, H. ve GÖKSU, T. "Kamu Sektöründe Stratejik Yönetim ve Vizyon Oluşturma: Türk Örgütü İçin Bir Model Önerisi." Türk İdare Dergisi 71, 428:79-94,2000.
  • 2. http://www.VMware.com
  • 3. http://www.virtualbox.org/
  • 4. http://www.bilisimnews.com
  • 5. http://www.bilisimnews.com
  • 6. http://www.bilisimnews.com
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA56AH67CR
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Erdem UÇAR Hasan Yurdagül Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Ağustos 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 12 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yurdagül, E. U. H. (2016). KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 12(1), 1-7.
AMA Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. Ağustos 2016;12(1):1-7.
Chicago Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12, sy. 1 (Ağustos 2016): 1-7.
EndNote Yurdagül EUH (01 Ağustos 2016) KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12 1 1–7.
IEEE E. U. H. Yurdagül, “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”, Trakya Univ J Sci, c. 12, sy. 1, ss. 1–7, 2016.
ISNAD Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12/1 (Ağustos 2016), 1-7.
JAMA Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. 2016;12:1–7.
MLA Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 12, sy. 1, 2016, ss. 1-7.
Vancouver Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. 2016;12(1):1-7.