BibTex RIS Kaynak Göster

PROJECT-BASED TEACHING AND LEARNING IN LOCAL TURKISH COURSE BOOKS FOR GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE

Yıl 2009, Cilt: 11 Sayı: 2, 87 - 103, 01.06.2009

Öz

In this study 7 local Turkish course books for German as a Foreign Language have been examined in terms of project-based teaching and/or learning processes, and an answer has been sought to the question whether the project suggestions in the books or in the German courses are based on forms of interaction and thus, both speaking and writing skills in German Language has been achieved, as it is determined by the language policy targets of the European Council, and whether Turkish students may be socialized through cooperative learning

PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN

Yıl 2009, Cilt: 11 Sayı: 2, 87 - 103, 01.06.2009

Öz

Bu çalışmada Türkiye'de basılmış olan 7 adet Almanca ders kitabı incelenmiş, bu kitaplarda ve Almanca derslerinde proje odaklı öğrenme ve öğretme etkinliklerine yer verilip verilmediği araştırılmış, projelere yer veren ders kitaplarında enteraktif etkinlikler ile öğrencilerin yabancı dilde gerek sözlü gerekse yazılı eylemde bulunabilme becerilerinin geliştirilip, geliştirilmediği, dolayısıyla Avrupa dil politikasında hedeflendiği gibi işbirlikçi bir öğrenme ile öğrencilerin sosyalleşmelerinin sağlanıp sağlanmadığı sorusuna cevap aranmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA64VB54VA
Bölüm Makale
Yazarlar

Sevinç Sakarya Maden Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 11 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Sakarya Maden, S. (2009). PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(2), 87-103.
AMA Sakarya Maden S. PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN. Trakya University Journal of Social Science. Haziran 2009;11(2):87-103.
Chicago Sakarya Maden, Sevinç. “PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11, sy. 2 (Haziran 2009): 87-103.
EndNote Sakarya Maden S (01 Haziran 2009) PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 2 87–103.
IEEE S. Sakarya Maden, “PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN”, Trakya University Journal of Social Science, c. 11, sy. 2, ss. 87–103, 2009.
ISNAD Sakarya Maden, Sevinç. “PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11/2 (Haziran 2009), 87-103.
JAMA Sakarya Maden S. PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN. Trakya University Journal of Social Science. 2009;11:87–103.
MLA Sakarya Maden, Sevinç. “PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 11, sy. 2, 2009, ss. 87-103.
Vancouver Sakarya Maden S. PROJEKTORIENTIERTE LEHR- UND LERNVERFAHREN IN TÜRKISCHEN LÄNDERSPEZIFISCHEN DAF-LEHRWERKEN. Trakya University Journal of Social Science. 2009;11(2):87-103.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.