BibTex RIS Kaynak Göster

THE STUDY OF THE CONSIDERATIONS OF PRIMARY EDUCATION DEPARTMENT STUDENTS ABOUT THE BACHELOR’S DEGREE OF THE PROGRAM

Yıl 2006, Cilt: 8 Sayı: 1, 123 - 132, 01.03.2006

Öz

The aim of the present study is to identify the considerations of the 4th grade Primary Education Department students on the teacher training program. 300 4th grade Primary Education Department students in 6 sections constitute the population and 150 students in 3 sections chosen in terms of “random sampling” constitute the sample of the study. The results of the statistical analysis show that the considerations of the students about the classroom teacher training program did not reveal any significant differences in terms of sex, the high school they graduated from and the place they grew up

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2006, Cilt: 8 Sayı: 1, 123 - 132, 01.03.2006

Öz

Bu çalışmanın amacı, eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği anabilim dalı 4. sınıf öğrencilerinin öğretmen yetiştirme programı hakkındaki görüşlerini belirlemektir. Araştırmanın evrenini toplam 6 şubeden oluşan 300 sınıf öğretmenliği anabilim dalı 4.sınıf öğrencisi, “Seçkisiz Örnekleme” yoluyla seçilen 3 şubeki 150 öğrenci ise araştırmanın örneklemini oluşturmaktadır. Araştırmanın verileri, araştırmacı tarafından geliştirilen anket formu aracılığıyla toplanmıştır. Araştırmanın sonucunda öğrencilerin sınıf öğretmeni yetiştirme programı hakkındaki görüşlerinde cinsiyete, mezun olunan ortaöğretim kurumuna ve yerleşim birimine bağlı olarak anlamlı bir farklılık görülmemiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59GY84UK
Bölüm Makale
Yazarlar

Levent Vural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Vural, L. (2006). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(1), 123-132.
AMA Vural L. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. Mart 2006;8(1):123-132.
Chicago Vural, Levent. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8, sy. 1 (Mart 2006): 123-32.
EndNote Vural L (01 Mart 2006) SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 1 123–132.
IEEE L. Vural, “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ”, Trakya University Journal of Social Science, c. 8, sy. 1, ss. 123–132, 2006.
ISNAD Vural, Levent. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8/1 (Mart 2006), 123-132.
JAMA Vural L. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. 2006;8:123–132.
MLA Vural, Levent. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 8, sy. 1, 2006, ss. 123-32.
Vancouver Vural L. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA KAYITLI ÖĞRENCİLERİN LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Trakya University Journal of Social Science. 2006;8(1):123-32.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.