BibTex RIS Kaynak Göster

EFFICACY BELIEFS OF SCHOOL MANAGERS REGARDING INNOVATION MANAGEMENT

Yıl 2012, Cilt: 14 Sayı: 1 - 2012, 45 - 68, 01.03.2012

Öz

The aim of this study is specifying the efficacy beliefs of school managersregarding innovation management. Data were acquired from 263 school managersworked in 94 primary and secondary education institutions in Kırklareli and itscounties during the second term of 2010-2011 education year. The opinions of themanagers in the study related to’ Innovation Management Efficacy’ total and wholesub-dimensions correspond to the level of ‘Totally Agree’. While there is nomeaningful difference between the opinions of the managers in the study related to’Innovation Management Efficacy’’ total and whole sub-dimensions according to gender and education level, the differences in total point of “Project Management’’ and “Innovation Management Efficacy’ according to level are meaningful.

OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI

Yıl 2012, Cilt: 14 Sayı: 1 - 2012, 45 - 68, 01.03.2012

Öz

Bu çalışmanın amacı okul yöneticilerinin yenilik yönetimi yeterlik inançlarınıbelirlemektir. Tarama modelindeki bu araştırmada veriler 2010–2011 eğitim–öğretim yılı ikinci yarıyılında Kırklareli il merkezi ve ilçelerde bulunan toplam 94ilköğretim ve ortaöğretim okulunda görev yapan 263 okul yöneticisinden eldeedilmiştir. Araştırmaya katılan yöneticilerin, “Yenilik Yönetimi Yeterliği” toplam vetüm alt boyutları ile ilgili görüşleri “tamamen katılıyorum” düzeyine karşılıkgelmektedir. Okul yöneticilerinin, “Yenilik Yönetimi Yeterliği” toplam ve altboyutlarındaki görüşleri arasında cinsiyet ve eğitim kademesine göre anlamlı farkbulunmazken, kıdeme göre “Proje Yönetimi” ve “Yenilik Yönetimi Yeterlikleri”toplam puandaki farklar anlamlıdır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA74VY78EC
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Tuncer Bülbül Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 14 Sayı: 1 - 2012

Kaynak Göster

APA Bülbül, T. (2012). OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14(1), 45-68.
AMA Bülbül T. OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI. Trakya University Journal of Social Science. Mart 2012;14(1):45-68.
Chicago Bülbül, Tuncer. “OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14, sy. 1 (Mart 2012): 45-68.
EndNote Bülbül T (01 Mart 2012) OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 1 45–68.
IEEE T. Bülbül, “OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI”, Trakya University Journal of Social Science, c. 14, sy. 1, ss. 45–68, 2012.
ISNAD Bülbül, Tuncer. “OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14/1 (Mart 2012), 45-68.
JAMA Bülbül T. OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI. Trakya University Journal of Social Science. 2012;14:45–68.
MLA Bülbül, Tuncer. “OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 14, sy. 1, 2012, ss. 45-68.
Vancouver Bülbül T. OKUL YÖNETİCİLERİNİN YENİLİK YÖNETİMİNE İLİŞKİN YETERLİK İNANÇLARI. Trakya University Journal of Social Science. 2012;14(1):45-68.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.