Araştırmanın amacı, ilkokulda çalışan sınıf öğretmenlerinin programda yer
alan oyun ve fiziki etkinlikler dersi hakkındaki görüşleri ortaya koymaktır.
Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması kullanılarak
desenlenmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu 2014-2015 eğitim öğretim yılında
Muğla ili Menteşe ilçesinde çalışan ve gönüllü olarak katılan 20 sınıf öğretmeni
oluşturmaktadır. Araştırmada veriler amaca uygun olarak hazırlanan açık uçlu
sorular ile toplanmış, analizinde betimsel analiz kullanılmıştır. Araştırma
sonucuna göre öğretmenler; oyun ve fiziki etkinlikler
dersinin kazanım, ders kitabı ve etkinlikler açısından sorunlar taşıdığını;
oyun ve fiziki etkinlikler dersinde kullanılabilecek araç-gereçlerin temin
edilemediğini ortaya koymuşlardır.
Oyun ve fiziki etkinlikler dersi oyun ilkokul öğrencisi sınıf öğretmeni
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Ocak 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 8 Sayı: 2 |