Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Üniversite Öğrencilerinde Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlar ile Akademik Öz-yeterlik Arasındaki İlişkiler

Yıl 2021, , 836 - 863, 28.10.2021
https://doi.org/10.31454/troyacademy.972045

Öz

Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile derslere yönelik akademik öz-yeterlikleri arasındaki bağın incelenmesidir.

Kaynakça

  • Kaynakça 1. AĞIR, F. (2007) “Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Dersine Karşı Tutumlarının İncelenmesi” Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi Cilt: 4 Sayı: 3 Yıl 2019, 345-355.
  • 2. ALBAYRAK, E., YAZICI; H. ve REİSOĞLU, S. (2016) “Üniversite Öğrencilerinde Kişilik Özellikleri, Akademik Öz-Yeterlik, Akademik Kontrol Odağı ve Akademik Erteleme” Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Sayı: 38 Yıl 2016, 90-102.
  • 3. ALKAN, C. (1987) “Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programına Katılan Öğrencilerin Akademik Başarılarını Etkileyen Faktörler” Yüksek Lisans Tezi Yıl 2011, 14 Ankara
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Serda Özdirek

Eyyüb Ensari Cicerali 0000-0001-5943-9972

Yayımlanma Tarihi 28 Ekim 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021

Kaynak Göster

APA Özdirek, S., & Cicerali, E. E. (2021). Üniversite Öğrencilerinde Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlar ile Akademik Öz-yeterlik Arasındaki İlişkiler. TroyAcademy, 6(3), 836-863. https://doi.org/10.31454/troyacademy.972045