This study aims at examining the computer knowledge of pre-school teachers and its relation to age, education level and occupational experience. The research data have been collected among teachers working at public nursery schools and nursery classes. It is observed that most o f the 164 teachers that take part in this study know how to use a computer. It is also found that there is a significant difference between the computer knowledge and the age, level of education and occupational experience of teachers.
Bu araştırma Okul Öncesi öğretmenlerinin bilgisayar kullanmayı bilme durumlarını tespitetmek ve bilgisayar kullanmayı bilme ile yaş, eğitim düzeyi ve mesleki deneyime arasında bir farklılık olup olmadığını incelemek amacıyla planlanmıştır. Araştırma verileri İstanbul il merkezindeki resmi anaokulu ve anasınıfında görev yapan öğretmenlerden elde edilmiştir. 164 Öğretmenle yürütülen bu çalışmada, öğretmenlerin büyük bir kısmının bilgisayar kullanmayı bildikleri gözlenmiştir. Bilgisayar kullanmayı bilme ile yaş, eğitim düzeyi ve mesleki deneyim arasında anlamlı bir fark bulunmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sosyoloji (Diğer) |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Ekim 2003 |
Gönderilme Tarihi | 15 Ağustos 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 2 |