Amaç ve Kapsam

Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) dergisinin amacı, Pazarlama Biliminin tüm yönleriyle ilgili yüksek kaliteli, bilimsel araştırma makaleleri yayımlamaktır. 

Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR), yılda 2 kez (Haziran ve Aralık) İngilizce ve Türkçe olarak yayımlanan uluslararası çevrimiçi, açık erişimli, çift kör hakemli bir dergidir. 

Makaleler ampirik araştırma makaleleri, teorik ya da derleme makaleler ve vaka çalışmaları olabilir. Bu, hem teorik hem de pratik yönleri ve özellikle ikisi arasındaki ilişkiyi içerecektir. Başvurular tüm yıl boyunca kabul edilmektedir.

Bir makalenin TUJOMR'da yayımlanabilmesi için asgari olarak aşağıdaki kriterleri karşılaması gerekir:
  • Pazarlama alanındaki önemli bir konuya odaklanmak
  • Alanı ilerleten temelde yeni bilgiler sunmak
  • Literatür temelli ve bilimsel olmak
  • Ampirik bir çalışma ise, metodolojiyi detaylı şekilde ele almak.

Yayımlanma Ayları
Haziran Aralık
Son Güncelleme Zamanı: 1.10.2024 23:58:15