Dergi Kurulları

Baş Editör

Zübeyir Çelik
Doç. Dr. Zübeyir ÇELİK KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Zübeyir Çelik, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Elektronik Ticaret ve Yönetimi Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında Doktora derecesine sahiptir. Araştırma ilgi alanları arasında dijital pazarlama, fijital pazarlama, pazarlama düşüncesi ve teorisi, tüketici davranışı ve pazarlama araştırması yer almaktadır.

Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Mehmet Sağlam
Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ Web

Mehmet SAĞLAM, İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında ve İstanbul Ticaret Üniversitesi'nden İşletme alanında Doktora derecesine sahiptir. Marka yönetimi, tüketici davranışı, uluslararası pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında araştırmalar yayınlamaktadır. Bu konularda ulusal ve uluslararası yayınları bulunmaktadır.

Örgütsel Davranış, Pazarlama, İstatistiksel Analiz

Editör Kurulu

Zübeyir Çelik
Doç. Dr. Zübeyir ÇELİK KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Zübeyir Çelik, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Elektronik Ticaret ve Yönetimi Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında Doktora derecesine sahiptir. Araştırma ilgi alanları arasında dijital pazarlama, fijital pazarlama, pazarlama düşüncesi ve teorisi, tüketici davranışı ve pazarlama araştırması yer almaktadır.

Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Mehmet Sağlam
Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ Web

Mehmet SAĞLAM, İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında ve İstanbul Ticaret Üniversitesi'nden İşletme alanında Doktora derecesine sahiptir. Marka yönetimi, tüketici davranışı, uluslararası pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında araştırmalar yayınlamaktadır. Bu konularda ulusal ve uluslararası yayınları bulunmaktadır.

Örgütsel Davranış, Pazarlama, İstatistiksel Analiz

Bilimsel Yayın Koordinatörü

Zübeyir Çelik
Doç. Dr. Zübeyir ÇELİK KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Zübeyir Çelik, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Elektronik Ticaret ve Yönetimi Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında Doktora derecesine sahiptir. Araştırma ilgi alanları arasında dijital pazarlama, fijital pazarlama, pazarlama düşüncesi ve teorisi, tüketici davranışı ve pazarlama araştırması yer almaktadır.

Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Mehmet Sağlam
Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ Web

Mehmet SAĞLAM, İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Bölümü'nde Doçenttir. Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında ve İstanbul Ticaret Üniversitesi'nden İşletme alanında Doktora derecesine sahiptir. Marka yönetimi, tüketici davranışı, uluslararası pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında araştırmalar yayınlamaktadır. Bu konularda ulusal ve uluslararası yayınları bulunmaktadır.

Örgütsel Davranış, Pazarlama, İstatistiksel Analiz

Yayın Danışma Kurulu

Default avatar
Prof. Dr. Aypar USLU MARMARA UNIVERSITY
Ürün ve Marka Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, Tüketici Davranışı, Sosyal Pazarlama, Satış Yönetimi, Reklam, Pazarlama Teorisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Default avatar
Prof. Dr. Behçet Yalın ÖZKARA Bir kuruma bağlı değildir
Tüketici Davranışı, Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Default avatar
Prof. Dr. Ceyda AYSUNA TÜRKYILMAZ MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Satış Yönetimi, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi
Default avatar
Prof. Dr. Figen YILDIRIM İSTİNYE ÜNİVERSİTESİ
Tüketici Davranışı, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Dijital Pazarlama, Ekonomi, İşletme ve Yönetim Müfredatı ve Öğretimi, Uluslararası Pazarlama
Default avatar
Prof. Dr. Özgür ÇENGEL İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Lojistik, Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışı
Default avatar
Prof. Dr. Pradeep KAUTİSH Institute of Management, Nirma University Web

Dr. Pradeep Kautish is Professor of Marketing at Institute of Management, Nirma University. Prof. Kautish has over 20 years of rich experience in management academics and a few years of industry experience. Prof. Kautish published in a number of reputed marketing journals like International Journal of Information Management, Technological Forecasting & Social Change, Journal of Retailing and Consumer Services, Marketing Intelligence & Planning, Journal of Consumer Behaviour, Journal of Consumer Marketing, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Journal of Relationship Marketing, Journal of Global Scholars of Marketing Science, Journal of Marketing Analytics, Journal of Global Marketing, and International Journal of Retail & Distribution Management to name a few. Additionally, Prof. Kautish published in many prominent management journals such as Journal of Cleaner Production, Resources, Conservation & Recycling, Journal of Indian Business Research, Business Strategy and Development, Energy Policy, Renewable Energy, International Journal of Social Economics, Environment, Development, and Sustainability, Sustainable Energy Technologies and Assessments, Environmental Science and Pollution Research, Resources Policy, Journal of Foodservice Business Research, International Journal of Innovation Science, International Journal of Procurement Management, Utilities Policy, Journal of Asia Business Studies, Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education, Management of Environmental Quality, Global Business Review, Vision and Journal of Modelling in Management. Prof. Kautish regularly serves as an ad-hoc reviewer/article editor for prominent journals. Prof. Kautish research papers have cumulative Clarivate Analytics Impact Factor of more than 300 with the highest impact factor of 20.1 (International Journal of Information Management) and 12.9 (Technological Forecasting & Social Change). Prof. Kautish appeared among prestigious less than 2% Scientists list across disciplines in 2023 (Elsevier and Stanford University).

Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışı, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Hizmet Pazarlaması, Dijital Pazarlama, Sosyal Robotik
Default avatar
Prof. Dr. Reha SAYDAN VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Default avatar
Prof. Dr. Şakir ERDEM MARMARA ÜNİVERSİTESİ Web
Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Dijital Pazarlama, Pazarlama
İbrahim Avcı
Doç. Dr. İbrahim AVCI Gümüşhane Üniversitesi, Gümüşhane, Türkiye
Pazarlama, Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Satış Yönetimi, Tüketici Davranışı
Default avatar
Doç. Dr. İbrahim AYDIN VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Tüketici Davranışı, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi
Default avatar
Doç. İlknur BİLGEN Hakkari Üniversitesi
Tüketici Davranışı, Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Default avatar
Dr. Öğretim Görevlisi Ozge HABİBOGLU TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Web
Ürün ve Marka Yönetimi, Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı
Son Güncelleme Zamanı: 1.03.2025