Dergi Kurulları

Editör Kurulu

Doç. Dr. Zübeyir ÇELİK VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
Dijital Pazarlama
Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İstatistiksel Analiz, Pazarlama, Örgütsel Davranış

Yayın Danışma Kurulu

Prof. Dr. Aypar USLU MARMARA UNIVERSITY Türkiye
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Teorisi, Reklam, Satış Yönetimi, Sosyal Pazarlama, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. Behçet Yalın ÖZKARA Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Prof. Dr. Ceyda AYSUNA TÜRKYILMAZ MARMARA ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Satış Yönetimi, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama
Prof. Dr. Figen YILDIRIM İSTİNYE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Prof. Dr. Pradeep KAUTİSH Institute of Management, Nirma University Hindistan Web

Dr. Pradeep Kautish is Professor of Marketing at Institute of Management, Nirma University. Prof. Kautish has over 20 years of rich experience in management academics and a few years of industry experience. Prof. Kautish published in a number of reputed marketing journals like International Journal of Information Management, Technological Forecasting & Social Change, Journal of Retailing and Consumer Services, Marketing Intelligence & Planning, Journal of Consumer Behaviour, Journal of Consumer Marketing, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Journal of Relationship Marketing, Journal of Global Scholars of Marketing Science, Journal of Marketing Analytics, Journal of Global Marketing, and International Journal of Retail & Distribution Management to name a few. Additionally, Prof. Kautish published in many prominent management journals such as Journal of Cleaner Production, Resources, Conservation & Recycling, Journal of Indian Business Research, Business Strategy and Development, Energy Policy, Renewable Energy, International Journal of Social Economics, Environment, Development, and Sustainability, Sustainable Energy Technologies and Assessments, Environmental Science and Pollution Research, Resources Policy, Journal of Foodservice Business Research, International Journal of Innovation Science, International Journal of Procurement Management, Utilities Policy, Journal of Asia Business Studies, Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education, Management of Environmental Quality, Global Business Review, Vision and Journal of Modelling in Management. Prof. Kautish regularly serves as an ad-hoc reviewer/article editor for prominent journals. Prof. Kautish research papers have cumulative Clarivate Analytics Impact Factor of more than 300 with the highest impact factor of 20.1 (International Journal of Information Management) and 12.9 (Technological Forecasting & Social Change). Prof. Kautish appeared among prestigious less than 2% Scientists list across disciplines in 2023 (Elsevier and Stanford University).

Sosyal Robotik, Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. Reha SAYDAN VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. Şakir ERDEM MARMARA ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
Pazarlama, Dijital Pazarlama, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Ürün ve Marka Yönetimi
Doç. Dr. İbrahim AVCI Gümüşhane Üniversitesi, Gümüşhane, Türkiye Türkiye
Pazarlama, Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Satış Yönetimi, Tüketici Davranışı
Doç. Dr. İbrahim AYDIN VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışı
Doç. İlknur BİLGEN Hakkari Üniversitesi Türkiye
Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Tüketici Davranışı
Dr. Öğretim Görevlisi Ozge HABİBOGLU TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışı, Ürün ve Marka Yönetimi
Son Güncelleme Zamanı: 15.10.2024 18:29:10