İlknur Bilgen profil resmi
İlknur Bilgen Doç. Hakkari Üniversitesi
Yayın 8 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 12
8 Yayın
36 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama (Diğer)

Kurum

Hakkari Üniversitesi

Popüler Yayınları

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2635

7

1

2635

4

1

4038

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

0

1

2203

1

1

1761

5

1

2194

Yayınlar

1

2194

0

2666

1

4038

1

1761

A RESEARCH ON THE IMPACT OF EWOM SOURCE CREDIBILITY AND PERSONAL INNOVATIVENESS ON ONLINE SHOPPING INTENTION IN TURKISH CUSTOMERS
Yazarlar: Ilknur Bilgen , Farzaneh Soleimani Zoghi
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.458
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

1

2203

1

425

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2635

1

2635

Yayınlar

5

1

2194

3

0

2666

4

1

4038

1

1

1761

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Melike Türkmen, Serdar Pirtini , Azra Bayraktar, İlknur Bilgen
Yayın Bilgisi: 2016 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2635

7

1

2635

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.