Şakir Erdem profil resmi
Şakir Erdem Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 6
8 Yayın
3 Hakemlik
6 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

4

3411

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1759

0

1

1759

4

1

1476

DENİM PAZARINDA MARKA KONUMLANDIRMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Emre Memiş, Oğuz Yıldız
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4265

0

1

4265

Yayınlar

1

349

4

3411

0

447

1

502

DENİM PAZARINDA MARKA KONUMLANDIRMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Emre Memiş, Oğuz Yıldız
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4265

1

4265

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1759

1

1759

Yayınlar

2

4

3411

4

1

1476

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.