Süreyya Karsu profil resmi
Süreyya Karsu Prof. Dr. BOLU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 4 Hakemlik 11
4 Yayın
11 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

BOLU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1448

0

1

1448

0

1

393

Yayınlar

DENİM PAZARINDA MARKA KONUMLANDIRMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Emre Memiş, Oğuz Yıldız
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3549

0

3549

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Şakir Erdem , Süreyya Karsu , Nazlı Sinem Sertkaya, Tülay Yıldız
Yayın Bilgisi: 2012 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1448

1

1448

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.