Meftune Özbakır Umut profil resmi
Meftune Özbakır Umut Doç. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 12 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 4
12 Yayın
23 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Ekoloji, Sürdürülebilirlik ve Enerji Sosyal Sorumluluk Projeleri Pazarlama Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama Sosyal Pazarlama Yönetimde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sosyal pazarlama; sürdürülebilir pazarlama; kurumsal sosyal sorumluluk; kurumsal sürdürülebilirlik

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

3

513

SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem Nurtanış Velioğlu, Meftune Özbakır Umut , Süreyya Karsu, Dilşad Çoknaz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 719

0

2

719

0

2

36

0

1

2227

Perakendecilik Sektörü Özürlü Tüketicileri Görüyor Mu?
Yazarlar: Meftune Özbakır Umut , Meltem Nurtanış Velioğlu, Oya Eru
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 691

0

1

691

Yayınlar

0

921

3

513

Perakendecilik Sektörü Özürlü Tüketicileri Görüyor Mu?
Yazarlar: Meftune Özbakır Umut , Meltem Nurtanış Velioğlu, Oya Eru
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 691

1

691

MAHALLE MUHTARININ PAZARLAMA İLETİŞİM ARACI: SEÇİM AFİŞLERİ
DOI: 10.17130/ijmeb.799372
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2761

0

2761

Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
DOI: 10.16878/gsuilet.638282
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

0

2390

SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem Nurtanış Velioğlu, Meftune Özbakır Umut , Süreyya Karsu, Dilşad Çoknaz
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 719

2

719

0

1531

1

2227

BİLİNÇ ÖNCESİNDEN BİLİNÇ SONRASINA YOLCULUK: OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRILMASINA DÖNÜK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Meltem Nurtaniş Velioğlu, Süreyya Karsu, Sertaç Çifci, Pınar Ayranci Işıkhan, Meftune Özbakir Umut
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8862

0

8862

Yayınlar

1

3

513

Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
DOI: 10.16878/gsuilet.638282
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

2

0

2390

1

0

1531

15

0

12765

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.