Meftune Özbakır Umut profil resmi
Meftune Özbakır Umut Doç. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 12 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 4
12 Yayın
23 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Ekoloji, Sürdürülebilirlik ve Enerji Sosyal Sorumluluk Projeleri Pazarlama Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama Sosyal Pazarlama Yönetimde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sosyal pazarlama; sürdürülebilir pazarlama; kurumsal sosyal sorumluluk; kurumsal sürdürülebilirlik

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

3

565

SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem Nurtanış Velioğlu, Meftune Özbakır Umut , Süreyya Karsu, Dilşad Çoknaz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 757

0

2

757

0

2

161

0

1

2284

Perakendecilik Sektörü Özürlü Tüketicileri Görüyor Mu?
Yazarlar: Meftune Özbakır Umut , Meltem Nurtanış Velioğlu, Oya Eru
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

0

1

727

Yayınlar

0

1127

3

565

Perakendecilik Sektörü Özürlü Tüketicileri Görüyor Mu?
Yazarlar: Meftune Özbakır Umut , Meltem Nurtanış Velioğlu, Oya Eru
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

1

727

MAHALLE MUHTARININ PAZARLAMA İLETİŞİM ARACI: SEÇİM AFİŞLERİ
DOI: 10.17130/ijmeb.799372
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2816

0

2816

Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
DOI: 10.16878/gsuilet.638282
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2507

0

2507

SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem Nurtanış Velioğlu, Meftune Özbakır Umut , Süreyya Karsu, Dilşad Çoknaz
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 757

2

757

0

1583

1

2284

BİLİNÇ ÖNCESİNDEN BİLİNÇ SONRASINA YOLCULUK: OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRILMASINA DÖNÜK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Meltem Nurtaniş Velioğlu, Süreyya Karsu, Sertaç Çifci, Pınar Ayranci Işıkhan, Meftune Özbakir Umut
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9416

0

9416

Yayınlar

1

3

565

Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
DOI: 10.16878/gsuilet.638282
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2507

2

0

2507

1

0

1583

15

0

13103

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.