avatar
Tuğçe Üner Dr. Öğr. Üyesi BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 1
6 Yayın
5 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Sürdürülebilir Turizm Turizm Pazarlaması Tüketici Davranışları Müşteri İlişkileri Yönetimi Etkinlik Pazarlaması

Biyografi

Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe ÜNER
Tuğçe ÜNER, Kastamonu’da doğmuştur. Lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme alanında, yüksek lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi SBE, Pazarlama alanında tamamlamıştır. Gazi Üniversitesi SBE İşletme Anabilim Dalında yazdığı “Toplumsal Pazarlama Kavramı ve Ölçek Geliştirme Çalışması: Turizm Sektörü Uygulaması” başlıklı teziyle doktor unvanını almıştır. BMC San. ve Tic. A.Ş.-İzmir’de Bütçe ve Mali Kontrol uzmanı olarak 3 yıl; Sinop Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama ABD İşletme bölümünde 3 yıl çalışmıştır. 2013 yılından bu yana Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İş Güvenliği bölümünde çalışmaktadır. University of South Florida-Amerika Birleşik Devletleri’nde doktora sonrası araştırmacı olarak görev yapmaktadır. Üner’in çalışma alanları hizmet pazarlaması, turizm pazarlaması ve sürdürülebilir pazarlamadır. Ek olarak etkinlik pazarlaması, müşteri ilişkileri yönetimi ve tüketici davranışları konularında da çalışmaları bulunmaktadır

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

420

Wellness Turizmi: Web of Science Veri Tabanında Bibliyometrik Bir Analiz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 144

0

1

144

Yayınlar

1

144

2

420

Evaluation of Izzet Baysal Thanksgiving Days in terms of Recreation Marketing and Festival Tourism
Yayın Bilgisi: 2021 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.847203
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 359

0

359

0

648

0

706

Yayınlar

1

2

420

1

0

648

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.