avatar
Mehmet Sağlam Doç. Dr. İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 10
13 Yayın
29 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İstatistiksel Analiz Pazarlama Örgütsel Davranış

Kurum

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

761

0

1

890

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1596

0

1

1596

Yayınlar

1

963

1

794

2

761

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1596

1

1596

1

3994

0

854

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: 10.21121/eab.511920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1465

0

1465

Yayınlar

1

0

854

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: 10.21121/eab.511920
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1465

3

0

1465

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.