avatar
Mehmet Sağlam Doç. Dr. İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 9
13 Yayın
26 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İstatistiksel Analiz Pazarlama Örgütsel Davranış

Kurum

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

524

0

1

691

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

0

1

1163

0

1

669

Yayınlar

1

669

0

470

2

524

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

1

1163

1

3151

0

709

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Academic Review
DOI: 10.21121/eab.511920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1184

0

1184

Yayınlar

1

0

709

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Academic Review
DOI: 10.21121/eab.511920
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1184

3

0

1184

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.