e-ISSN: 2636-753X
Başlangıç: 2018
Yayın Aralığı: Yılda 2 Sayı
Yayıncı: İstanbul Ticaret Üniversitesi
Kapak Resmi
       

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE) kuramsal ve araştırmaya dayalı nitelikli yazıların yer aldığı “uluslararası hakemli” bir dergidir. Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda 2 sayı yayınlanır.


Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), açık erişim politikasını benimsemektedir. Makale kabulü ve yayın sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep edilmemektedir. 

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), Committee on Publication Ethics’in (COPE) Editör ve Yazarlar için Uluslararası Standartlarını dikkate almaktadır. Dergi, yazarlardan Etik kurul kararı gerektiren klinik ve deneysel insan üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurul onayı alınmış olmasını, bu onayın makalede belirtilmesini ve belgelenmesini istemektedir.

Gönderilen her makalenin intihal programında (Turnitin ya da IThenticate programlarında) taranmış olması ve raporunun yazar/yazarlar tarafından dergiye ulaştırılması zorunludur.

*Makale Çağrısı: Değerli akademisyenler;  çalışmalarınızı derginin Mart sayıları için en geç 15 Ocak, Eylül sayıları için en geç 15 Temmuz tarihlerine kadar gönderebilirsiniz. 


2022 - Cilt: 5 Sayı: 1

Dizinler

logo_cropped.jpg

ROAD-logo-300x92.png

asos-index.png

logo.png

400dpiLogo.png



Creative Commons Lisansı    HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÇALIŞMALARI DERGİSİ (HİRE) 
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.