Hakkında

Turkish Journal of Education (Türk Eğitim Dergisi) Web Sayfasına Hoş Geldiniz.

Misyonumuz, eğitim alanında uygulamaya kaynak olarak üretilen bilimsel bilgileri yaymaktır.
Turkish Journal of Education (Türk Eğitim Dergisi) hakemli bilimsel bir dergidir.
Eğitim alanında, araştırma makalelerini, teori sunumlarını, yansımalarını ve akademik/mesleki kitap incelemelerini yayınlar.
Yayınlanmak üzere gönderilen çalışmaların, yapıldığı düzenin ötesinde pratikteki etkileri de açıklaması beklenir.


Yayın Amacı

Turkish Journal of Education (Türk Eğitim Dergisi), Eğitimde ilermeyi amaçlayan yüksek kaliteli araştırmaları yayınlayan uluslararası bir dergidir.

Güncellik
Turkish Journal of Education (Türk Eğitim Dergisi), eğitim araştırmacılarına ve profesyonellere rekabet üstünlüğü sağlamak için yeni fikirler, uygulamalar ve gelişmeleri yaymaya yardımcı olur.

Temel Avantajlar
Turkish Journal of Education (Türk Eğitim Dergisi), uzman bir uluslararası kurulun rehberliğinde yayınlanır, sahadaki uygulama ve ilerlemeler konusunda, hakemlik süreçlerinden geçmiş çalışmaları yayınlar.

Hedef Kitlesi
Eğitim ve ilgili disiplinlerindeki, akademisyenler, araştırmacılar, uygulayıcılar, eğitim yöneticileri, öğretmen ve öğrencilerdir.


AÇIK ERİŞİM POLİTİKASI

Açık Erişim Bildirimi:
Turkish Journal of Education, araştırma çıktılarına ücretsiz ve sınırsız erişimi teşvik etmeyi taahhüt eder. Kuruluşundan bu yana, Turkish Journal of Education, tüm yayınlanan makalelerin halka açık olarak erişilebilir olmasını sağlayan bir açık erişim politikası benimsemiştir.

Turkish Journal of Education, Budapeşte Açık Erişim Girişimi (BOAI) açık erişim tanımını takip eden bir Açık Erişim Dergidir.


LİSANS POLİTİKASI

Turkish Journal of Education'daki tüm makaleler, Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) lisansı şartları altında yayımlanır. Bu lisans, orijinal eser uygun bir şekilde atıf yapıldığı sürece, ticari olmayan kullanım, dağıtım ve her ortamda çoğaltmaya izin verir.

Lisans hakkında daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edin: CC BY-NC 4.0.

Kullanıcı Hakları:
CC BY-NC 4.0 lisansı altında, kullanıcılar aşağıdaki haklara sahiptir:

Paylaş: İçeriği herhangi bir ortamda veya formatta kopyalayabilir ve yeniden dağıtabilir.
Uyarlama: İçeriği yeniden karıştırabilir, dönüştürebilir ve üzerine inşa edebilir.
Aşağıdaki şartlar geçerlidir:
Atıf: Kullanıcılar uygun bir şekilde atıf yapmalı, lisansın bir bağlantısını sağlamalı ve değişiklik yapıldığını belirtmelidir. Bu, makul bir şekilde yapılmalı ve yazarlar veya Turkish Journal of Education tarafından onaylandığı izlenimi yaratmamalıdır.
Ticari Olmayan: Kullanıcılar içeriği ticari amaçlarla kullanamaz.
Ek kısıtlamalar yoktur: Kullanıcılar, lisansın izin verdiği şeyleri yapmayı yasal olarak kısıtlayan ek yasal terimler veya teknolojik önlemler uygulayamazlar.

Garanti verilmez. Lisans kullanım amacınıza uygun tüm izinleri sağlamayabilir. Mesela, tanınırlık, gizlilik veya manevi haklar gibi haklar kullanıma sınır getirebilir.


TELIF HAKKI BEYANI

Turkish Journal of Education'a çalışmalarını sunarak, yazarlar aşağıdaki şartları kabul ederler:

Yayınlanan makalenin telif hakkı, CC BY-NC 4.0 lisansı altında yazara aittir.
Yazarlar, Turkish Journal of Education'ın makaleyi yayımlamasına ve kendisini orijinal yayıncı olarak tanıtmasına izin verir.
Yazarlar, orijinal yazarlar ve atıf detayları belirtilmek şartıyla herhangi bir üçüncü tarafa makaleyi serbestçe kullanma hakkı verir.
Bu lisans (CC BY-NC 4.0), bir yazarın eserinin bütünlüğünü ve mülkiyetini koruma hakkını ihlal etmez veya kısıtlamaz.
Makale ile ilgili tüm ticari haklar yazarlara aittir.

Dijital Arşivleme
Turkish Journal of Education, makalelerin uzun vadeli korunmasını sağlamak için tanınmış arşivlerde saklanmasını sağlar. LOCKSS sistemi, derginin içeriğini toplamak, korumak ve sunmak için kullanılmaktadır.

Depo Politikası
Turkish Journal of Education, yazarların çalışmalarının versiyonlarını herhangi bir ambargo olmaksızın kurumsal veya diğer depolarda saklamalarına izin verir. Yazarlar aşağıdaki versiyonları depolayabilir:

Gönderilen Versiyon: Hakem incelemesinden önceki yazarın orijinal el yazması.
Kabul Edilen Versiyon: Hakem incelemesinden sonra ancak nihai yayından önceki el yazması.
Yayınlanmış Versiyon: Nihai yayınlanmış makale.
Yazarlar kişisel web sitelerinde, kurumsal depolarda ve halka açık ve ticari konu tabanlı depolarda kendi kendine arşivleme yapabilirler.

Açık erişim politikası, lisanslama veya yazar hakları hakkında daha fazla bilgi için Turkish Journal of Education ile iletişime geçin:
E-posta: turjeorg@gmail.com
Web sitesi: turje.org


Turkish Journal of Education'a ilginiz için teşekkür ederiz ve uygulamaya hizmet eden bilgiye olan bağlılığımıza katıldığınız için teşekkür ederiz.

Son Güncelleme Zamanı: 23.07.2024 16:58:31

Turkish Journal of Education is licensed under CC BY-NC 4.0