Bu araştırmada dilsel ve kültürel öğelerin, aynı zurnanda hem göze hem de kulağa hitap eden ‘Cola Turka' reklamında nasıl kullanıldığı İncelenmektedir. Bu amaçla söylemin bütünlüğünden yola çıkarak, kullanılan dilin İngilizce içine Türkçe sözcüklerin nasıl serpiştirildiği ve Türk kültürüne özgü gelenek ve göreneklerin reklam film inde yer alan farklı kültürden oyuncuların rolleri ile nasıl öriintülendiği saptanmaya çalışılmıştır
‘Cola Turka' televizyon reklamları kültürel öğeler söylem çözümlemesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Sayı: 7 |