Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Data Mining in Web-based Education

Yıl 2012, Cilt: 3 Sayı: 3, 183 - 193, 06.11.2013

Öz

Nowadays, web-based education systems are being run with usual structure content system. But, however one of the most important deficiency in the world is behavior of the students cannot be analyzed in web platform. System requirements, changes in users’ demand over time and open system design depend on changes in demands are important factors in order to achieve maximum performance from system at design of web-based distance education systems. Purpose of distance education is to offer a chance for receiving education which can keep up with evolving technology to people as group or individuals with eliminating problems like time and geographical conditions. Distance education has been carried out with different methods over the years along with technology. “Distance education is a method which has emerged as an option to the traditional methods for problems, provides a planned education and communication-interaction between educators and students via specially crafted instructional units and various media” (İçten, 2006).

Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği

Yıl 2012, Cilt: 3 Sayı: 3, 183 - 193, 06.11.2013

Öz

Günümüzde, web tabanlı eğitim ortamları klasik bir içerik yapılanma sistemi ile yürütülmektedir. Ancak, tüm dünyadaki en önemli eksikliklerden biri de öğrencilerin web platformundaki davranışlarının analiz edilememesidir. En yüksek performansın sistemden elde edilebilmesi için sistem gereksinimleri, zaman içerisinde kullanıcıların taleplerindeki değişimler ve hayatın getirmiş olduğu yeniliklere açık tasarım gibi birçok durum web tabanlı uzaktan eğitim sistemlerinin tasarlanmasında önemli birer faktördür. Bu sebeplerden ötürü, web tabanlı uzaktan eğitim sistemlerinin iyi bir şekilde analiz edilmeleri ve gereksinimlere cevap verebilecek seviyede olmaları şarttır. Bu amaçla internet ve web tabanlı uzaktan eğitim sistemlerinde ihtiyaçlarımıza
cevap verebilecek en önemli uygulamalardan biri de veri madenciliği ve yöntemlerinin kullanılmasıdır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Tuncay Sevindik

Korhan Kayışlı

Orhan Ünlükahraman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Kasım 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Sevindik, T., Kayışlı, K., & Ünlükahraman, O. (2013). Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 3(3), 183-193.
AMA Sevindik T, Kayışlı K, Ünlükahraman O. Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). Kasım 2013;3(3):183-193.
Chicago Sevindik, Tuncay, Korhan Kayışlı, ve Orhan Ünlükahraman. “Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3, sy. 3 (Kasım 2013): 183-93.
EndNote Sevindik T, Kayışlı K, Ünlükahraman O (01 Kasım 2013) Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3 3 183–193.
IEEE T. Sevindik, K. Kayışlı, ve O. Ünlükahraman, “Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği”, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), c. 3, sy. 3, ss. 183–193, 2013.
ISNAD Sevindik, Tuncay vd. “Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3/3 (Kasım 2013), 183-193.
JAMA Sevindik T, Kayışlı K, Ünlükahraman O. Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2013;3:183–193.
MLA Sevindik, Tuncay vd. “Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), c. 3, sy. 3, 2013, ss. 183-9.
Vancouver Sevindik T, Kayışlı K, Ünlükahraman O. Web Tabanlı Eğitimde Veri Madenciliği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2013;3(3):183-9.