Bu çalışma, Türkiye’deki akademisyenlerin internet (genel ağ) kullanma davranışlarını ortaya koymaktadır. Akademisyenlerin bilimsel amaçlı internet kullanmaları ve üretimlerini küresel iletişim aracı olan internet aracılığıyla paylaşıp paylaşmadıkları, çalışmanın odak noktasıdır. Saha uygulamasından elde edilen verilere göre, kuramsal çerçevede belirtilen küresel iletişim araçlarının eşitsiz kullanımı Türkiye’deki akademisyenleri de etkilemekte ve bilgi akışı tek taraflı görünmektedir.
Akademisyen, küresel iletişim, internet (genel ağ), bilginin asimetrik akışı, bilgi toplumu, Türkiye
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Yayınlandığı Sayı | Yıl 2011, Cilt 14, Sayı 14 |