BibTex RIS Kaynak Göster

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi

Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 3, - , 21.03.2016

Öz

Bu çalışmanın amacı Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli entegrasyonu ile bir uzaktan eğitim sisteminin kalite özellikleri, algılanan kullanım kolaylığı, algılanan fayda ve kullanıcıların sistem kullanımlarını ve memnuniyetlerini incelemektir. Çalışma gelişmekte olan ülkelerde birleştirilmiş bir modelle yapılan uzaktan eğitim çalışmalarının sınırlı olması bakımından önem taşımaktadır. En az bir dönem uzaktan eğitim ile ders almış 524 üniversite öğrencisi ile yapılan anket çalışmasında her iki modelden alınan bileşenler bir araya getirilerek daha önce test edilmiş bir ölçek kullanılmıştır. Yapısal eşitlik modellemesi (YEM) kullanılarak yapılan analiz sonuçlarına göre hizmet kalitesi, bilgi kalitesi ve algılanan kullanım kolaylığı, algılanan faydayı olumlu etkilemektedir. Eğitim kalitesi ve algılanan fayda memnuniyeti etkileyen ana faktörler olarak bulunmuştur. Memnuniyetin de kullanım üzerinde anlamlı bir etkisi vardır.

Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 3, - , 21.03.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özlem Efiloğlu Kurt

Yayımlanma Tarihi 21 Mart 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 7 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Efiloğlu Kurt, Ö. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 7(3).
AMA Efiloğlu Kurt Ö. Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. Mart 2016;7(3).
Chicago Efiloğlu Kurt, Özlem. “Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli Ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu Ile Belirlenmesi”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7, sy. 3 (Mart 2016).
EndNote Efiloğlu Kurt Ö (01 Mart 2016) Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7 3
IEEE Ö. Efiloğlu Kurt, “Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 3, 2016.
ISNAD Efiloğlu Kurt, Özlem. “Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli Ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu Ile Belirlenmesi”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7/3 (Mart 2016).
JAMA Efiloğlu Kurt Ö. Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;7.
MLA Efiloğlu Kurt, Özlem. “Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli Ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu Ile Belirlenmesi”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 3, 2016.
Vancouver Efiloğlu Kurt Ö. Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açılarının Teknoloji Kabul Modeli ve Bilgi Sistemleri Başarı Modeli Entegrasyonu ile Belirlenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;7(3).