Bu çalışmanın amacı kimya laboratuvarı dersini birleştirme yöntemine göre çalışan öğrencilerin görüşlerini incelemektir. Çalışma Fen
bilgisi eğitimi bölümünde öğrenim görmekte olan 23 öğrenciyle yürütülmüştür. Çalışmada doküman analizi yapılmıştır. Kodlamalar sorular
içerisinde temsil edilmiştir. Temalar öğrenci cevaplarının yeterince detaylı olmamasından ötürü belirlenememiştir. Çalışma sonucunda
dikkatli planlama ve öğretimin öğrencilerin bilişsel ve duyuşsal özelliklerinin gelişimine yardımcı olduğu ortaya çıkarılmıştır. Ancak
planlama ve öğretimde oluşacak hatalar tam tersi sonuçlara yol açacaktır.
Aim of this study is to reveal the opinion of prospective elementary science teachers who studied chemistry laboratory with respect to jigsaw
technique. Study is carried out with 23 students who are studying at elementary science education program. Study is carried out with respect
to document analysis. Codes are represented in question topics. Themes could not be determined due to lack of detail on answers. It is
revealed by the study careful planning and instruction will help students in development of both cognitive and affective skills. However
failure on planning and instruction may have reverse effect
Bölüm | MAKALELER |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 3 Sayı: 3 |