Bu süreç içerisinde ortaya çıkan değişim ele alındıktan sonra müzik kavramının tanımı üzerinde durulmuştur. Daha sonra, postmodern müzik başlığı altında, postmodern müziğin özelliklerine değinilip, müzik ve postmodernlik arasındaki ilişkiyi ortaya koyan örneklere yer verilmiştir. Akabinde, postmodern toplumda tüketim kavramı ve kitle iletişim araçları ele alınmıştır. Bununla birlikte, postmodernizm süreç içerisindeki değişimde, kitle iletişim araçları ve kitle iletişim araçları tarafından yayılan tüketim kavramının müzik üzerindeki etkileri dikkate alınarak, üretimin öneminin yitirilip yerini seyirlik tüketime bıraktığından bahsedilmiştir
Postmodernizm Müzik Postmodern Müzik Tüketim Kültürü Kitle İletişim Araçları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2010 |
Gönderilme Tarihi | 14 Kasım 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 23 Sayı: 1 |