Diğer
BibTex RIS Kaynak Göster

Question of an Ideal, Functional and Multidisciplinary Curriculum

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 6, 165 - 170, 01.06.2005

Öz

Kaynakça

  • ....

İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 6, 165 - 170, 01.06.2005

Öz

Uluslararasl ilişkiler programlarının düzenlenmesinde, aslında diğer bölümlerde de yaşandığı gibi iki temel hareket noktası çatışmaktadır: Hazırlanan program ile mevcut koşullarda en donanımlı uzman yetiştirmek, böyIece alanında ideal eğitime ulaşmaya çalışmak; diğer taraftan gelişen uluslararası ekonomik ilişkilerin eleman ihtiyacını karşılamak, mezunların ilişkilerin geliştiği uluslararası arenada daha kolay iş bulmasını sağlamak.

Kaynakça

  • ....
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Diğer ID JA29MN65MB
Bölüm Toplantı Özetleri
Yazarlar

Alaeddin Yalçınkaya

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Yalçınkaya, A. (2005). İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. Uluslararası İlişkiler Dergisi, 2(6), 165-170.
AMA Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. Haziran 2005;2(6):165-170.
Chicago Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2, sy. 6 (Haziran 2005): 165-70.
EndNote Yalçınkaya A (01 Haziran 2005) İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2 6 165–170.
IEEE A. Yalçınkaya, “İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu”, uidergisi, c. 2, sy. 6, ss. 165–170, 2005.
ISNAD Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2/6 (Haziran 2005), 165-170.
JAMA Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. 2005;2:165–170.
MLA Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi, c. 2, sy. 6, 2005, ss. 165-70.
Vancouver Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. 2005;2(6):165-70.