itim ve ö retim etkinliklerinin planlanmas , akademik konulara önem atfedilmesinden çok ö rencinin ilgi, ihtiyaç ve beklentilerinin tespit edilmesiyle ba lar. Çocukluk döneminde rencilerin biyolojik, psikolojik, sosyal, duygusal, bili sel ve dinî ihtiyaçlar vard r. Çocuk tam olarak dinî ihtiyacde ildir. Yeti kin ise dinî ihtiyacn fark nda n fark ndad r. Din itimcilerinin bireylerin ki isel ve ki iler aras ihtiyaçlar na önem atfetmeleri gerekmektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 18 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.