BibTex RIS Kaynak Göster

The Clinical Uses of Psychohistory

Yıl 2013, , - , 01.12.2012
https://doi.org/10.14225/Joh334

Öz

-

PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI

Yıl 2013, , - , 01.12.2012
https://doi.org/10.14225/Joh334

Öz

etrafımızı saran dayanıklılık kalkanını delip geçer. Ötekilerin travmatize olmasına tanıklık etmek, izleyicilerde ikincil bir travmatizasyonun ortaya çıkmasına neden olur. Bir aşığın ıstırabının özneye edilen eziyetten kat be kat etkili olmasının nedeni budur. Klinisyen, bu yeni bilginin sahip olduğu önem ile yüz yüze geldiğinde, derhal hünerini yitirir, eğitim yıllarımız boyunca kendimizi aşırı ölçüde etkilenmekten korumak amacıyla inşâ etmiş olduğumuz olağan savunulardan yoksun kalır. Buna eşlik eden duygular, bir klinisyenin bu teorik ve pratik yaklaşımdan uzak olmasından daha yoğun ve baskıcı olur

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sandra L. Bloom Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013

Kaynak Göster

APA Bloom, S. L. (2012). PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI. Tarih Okulu Dergisi, 2013(XVI). https://doi.org/10.14225/Joh334
AMA Bloom SL. PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI. Tarih Okulu Dergisi. Aralık 2012;2013(XVI). doi:10.14225/Joh334
Chicago Bloom, Sandra L. “PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI”. Tarih Okulu Dergisi 2013, sy. XVI (Aralık 2012). https://doi.org/10.14225/Joh334.
EndNote Bloom SL (01 Aralık 2012) PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI. Tarih Okulu Dergisi 2013 XVI
IEEE S. L. Bloom, “PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI”, Tarih Okulu Dergisi, c. 2013, sy. XVI, 2012, doi: 10.14225/Joh334.
ISNAD Bloom, Sandra L. “PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI”. Tarih Okulu Dergisi 2013/XVI (Aralık 2012). https://doi.org/10.14225/Joh334.
JAMA Bloom SL. PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI. Tarih Okulu Dergisi. 2012;2013. doi:10.14225/Joh334.
MLA Bloom, Sandra L. “PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI”. Tarih Okulu Dergisi, c. 2013, sy. XVI, 2012, doi:10.14225/Joh334.
Vancouver Bloom SL. PSİKOTARİHİN KLİNİK KULLANIMLARI. Tarih Okulu Dergisi. 2012;2013(XVI).