BibTex RIS Kaynak Göster

A Study To Investıgate The Effect On Employees Of The Brand

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 2, 126 - 148, 02.06.2011

Öz

Although, brand is the name given to the product in marketing mix, today has become a concept that represents all the business. Corporations carry their messages to businesses and consumers through brands. Anymore, brands are more meaningful than defining a product in the market. In this atmosphere employees are naturally influenced by brand. Assume that the brand's prestige and reputation of the employees affected in a positive direction. One wonders to what extent was influenced by the employees from the brand issue. This study investigated the effects on employees of the brand.

Çalışanlar Üzerinde Marka Etkisini Anlamaya Yönelik Bir Araştırma

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 2, 126 - 148, 02.06.2011

Öz

Marka, pazarlama bileşenleri içerisinde ürüne verilen isim olarak yer almasına rağmen, günümüzde tüm işletmeyi temsil eden bir kavram haline gelmiştir. İşletmeler mesajlarını markalar üzerinden taşımakta ve tüketiciler için marka bir üründen daha çok anlam ifade etmektedir. Marka adına oluşan bu atmosferden marka çalışanları da doğal olarak etkilenmektedir. Çalışanların markanın saygınlığı ve ününden de pozitif yönde etkilendikleri varsayılmaktadır. Çalışanların markadan ne boyutta etkilendikleri bir merak konudur. Bu çalışmada markanın çalışanlar üzerindeki etkileri araştırılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yüksel Köksal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Köksal, Y. (2011). Çalışanlar Üzerinde Marka Etkisini Anlamaya Yönelik Bir Araştırma. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4(2), 126-148. https://doi.org/10.12780/UUSBD95

Adres: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Telefon: 0276 221 21 60 Faks :0276 221 21 61
E-posta: sosyaldergi@usak.edu.tr