BibTex RIS Kaynak Göster

Reflections on Customer Attitudes and Preferences of Businesses Reputation Management Activities

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 1, 150 - 168, 01.06.2011

Öz

Reputation, which isone of the most important discrete values that corporations have, makes sense strategically in relations with the corporation and their stakeholders and this plays an important role on differentiation on the sight of the stakeholders. This study intended to determine reputation management activities on customer preferences. In this study, the customers of an international hotel group member ‘Best Western The President Istanbul and Best Western Hotel Oldentruper Hof Bilefeld’ are randomly selected for sampling. In the study, the perceptions of the customers from three different nationalities are tried to be measured and the difference between them are tried to be determined by Anova test.

İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 1, 150 - 168, 01.06.2011

Öz

Kurumların sahip olduğu en önemli soyut değerlerin başında gelen itibar, kurumun paydaşları ile olan ilişkilerinde stratejik bir anlam ifade etmekte ve bu paydaşlar nezdinde farklılaşmada önemli bir rol üstlenmektedir. Bu çalışma işletmenin itibar yönetimi faaliyetlerinin müşteri tercihleri üzerinde etkilerini belirlemeye yöneliktir. Araştırmada örneklem olarak Uluslararası bir otel grubu olan Best Western ThePresident İstanbul ve Best Western Hotel OldentruperHofBielefeld otellerinin müşterileri tesadüfi olarak seçilmiştir. Bu örneklemi oluşturan üç milliyetten müşterilerin algıları ölçümlenerek aralarındaki farklılıklarAnova testi ile belirlenmeye çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mesut Bozkurt Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bozkurt, M. (2011). İşletmelerin İtibar Yönetimi Faaliyetlerinin Müşteri Tutum ve Tercihleri Üzerindeki Yansımaları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4(1), 150-168. https://doi.org/10.12780/UUSBD86

Adres: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Telefon: 0276 221 21 60 Faks :0276 221 21 61
E-posta: sosyaldergi@usak.edu.tr