A medium in communication is something that allows something words, images, sounds to pass from one source, usually a "sender", to another source, usually a "receiver". The most important mass media in terms of popularity and influence are television, radio, film, cassettes, newspapers, magazines and books. There is a greadeal of disagreement among experts on the role of mass media: what effect does the "message" carrywith a vehicle, and what influence does it have on thesociety in which they have mass media in general?
İletişim dilinde bir araç medium , bir şeyin sözcükler, imgeler, sesler bir kaynaktan, genellikle bir “gönderenden”, bir başka kaynağa, genellikle bir “alıcı”ya geçişini sağlayan bir şeydir. Popülerliği ve etkisi bakımından en önemli kitle iletişim araçları televizyon, radyo, film, kasetler, gazeteler, dergiler ve kitaplardır. Kitle iletişim araçlarının rolü konusunda uzmanlar arasında büyük oranda bir anlaşmazlık vardır: bir araç taşıdığı “mesaj”da hangi etkiye sahiptir ve hangi genel olarak kitle iletişim araçları bulundukları toplum üzerinde hangi etkiye sahiptir?
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Sayı: 1 |